منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

گلچین محرم – سید مهدی میرداماد

سه شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ق.ظ

http://www.zahra-media.ir/110/2012/12/mirdamad016.jpg

در جوش و خروشم واست مشکی پوشم
انت کفیل انت معیل
خروش سرد موجا به زیر گام سقا
ساقی عطشانم حامی طفلانم
رو خاک صحرا دست علمدار
کرب و بلا تنگه دلم برا زیارت
باز من و غم ارباب
وای من وای من
لااله الا الله محمد است رسول الله
دم گرفته جبرائیل توی مسجد قلبم
کبوتر سفیدم وقتشه پر بگیری
چشم من شد پر خون
نشستند خواهرات کنار گهواره تو
یا وجیها عندالله
ذکر ارباب همیشه باشه ورد زبونت
با دو چشم گریان دارم آهی سوزان
تو چشمام نم بارون
آرام جانم روح و روانم
کرب و بلا ای کرب و بلا شهر خدا بیچاره ام کردی
حال دل خیلی خرابه
یک طرف ثارالله یک طرف عبدالله
عمه بزار برم پیش عمو
السلام علی الحسین
قبولم کردی به پا بوسی ممنونم آقا
مهربان اربابم
شب شب توبه است گریه کنای حسین
زخمی بی رمق ویرونه منم
غروبا تنها دم ویرونه غریبونه
در خرابه بر پا گشته شور و غوغا
خون آبه های لبتو می شورم با اشکام
اشکای روضه آبرومونه
نمی ره راه دوری بخر و زهیرم کن
یا حسین یابن الزهراء
کاروونی که اسمش کاروون بهشته
موسم غم سر زد
از میون گرد و غبار روی لبا امی یجیب
ذکر لب همه عالم یا سید الشهداء
می میرم ارباب اگه از تو جدا شم
ببین که پشت سر تو بارون گرفته
شد روان بر لبها
امشب شب پر کشیدنه
زکربلا اومدم این دل جامونده تو حرمت
کسی را جز غم ندارم در این شهر دلسرد
برفراز دارم بی قرار یارم
هم نفس غربت ماه و ستاره ام
شب 2: این جمعه هم گذشت و خبر از شما نشد
شب 2: بر مشامم می رسد هر لحظه بوی کربلا
شب 2: اینجا که آمدیم غم و غصه پا گرفت
شب 2: عشق من نمون تو این صحرا
شب 2: غم به دل دارم صحرا صحرا
شب 2: وای حسین به کربلا
شب 2: تو این زمین خیمه نزن
شب 2: آخرش من میام گریه کنون تا حرم
شب 2: آمده قافله ثارالله
شب 2: اگه یه مجنون داره لیلا عالم مجنون لیلای ما
شب 1: از کربلا به ما غم و ماتم رسیده است
شب 1: سلام بر تو و بر پاره پاره پیکر تو
شب 1: عشق من میا به کوفه
شب 1: در شب غربت تنها ماندم
شب 1: ذکر حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام
شب 1: سهم من از با تو بودن نماز به سمت قافله است
شب 1: من بفدای حرمت فدای کرمت
شب 1: کوفه گرد غم تو هستم و غمخوار توام
شب 1: حرم شده فکر هر روزم
شب 1: تمام بند بندم در نوایت
شام غریبان : از دل بی شکیب می خوانم
شام غریبان : روضه شام غریبان
شام غریبان : قیامتی بر پاست واویلا
شام غریبان : امان از ظلمت این شب خدایا
شام غریبان : خیزد زل شراره نمانده راه چاره
شام غریبان : یه شب گریه نکنم می میرم
شام غریبان : اگه زائر کرب و بلات شدم
شام غریبان : اشکای روضه آبرومونه
شام غریبان : اگر کشتند چرا آبت ندادند
شام غریبان : مناجات پایان جلسه
شب عاشورا : به سوز و اشک مناجات سر کنید امشب
شب عاشورا : روضه شب عاشورا
شب عاشورا : تو فقط دست به زانو مزن و گریه مکن
شب عاشورا : حسین من حسین من واویلا
شب عاشورا : تویی تنهای تنها وا غریبا
شب عاشورا : زائر بارونی ام دلم شکسته از غمت
شب عاشورا : کنت علیل بموتی
شب عاشورا : امشبی را شه دین در حرمش مهمان است
شب عاشورا : لشکریان خیره سر چند نفر به یک نفر
شب عاشورا : غریب حسین غریب حسین
شب عاشورا : من که قراره بمیرم کاش تو کربلا بمیرم
شب تاسوعا : مرثیه مرثیه در شور و تلاطم گفتند
شب تاسوعا : بر لب آبم و از داغ لبت می میرم
شب تاسوعا : روضه حضرت عباس سلام الله علیه
شب تاسوعا : الاالعباس واویلا
شب تاسوعا : دلم دریای غم شد
شب تاسوعا : پاشو امیر لشکرم
شب تاسوعا : مرده بودم زنده شدم با دستای اباالفضل
شب تاسوعا : الا ای پسر حیدر کرار اباالفضل
شب تاسوعا : همین که راهم دادی توی روضت آقا ممنونم
شب تاسوعا : یه پسرداره ام بنین تو دنیا تا نداره
شب تاسوعا : شبای دلتنگیمون شبیه ارونده
شب تاسوعا : امشبی را شه دین در حرمش مهمان است
شب 8 : ای که بر روشنای چهره خود
شب 8 : الهی به آنان که پرپر شدند
شب 8 : روضه حضرت علی اکبر سلام الله علیه
شب 8 : روضه حضرت علی اکبر سلام الله علیه
شب 8 : خواهم که بوسه ات زنم اما نمی شود
شب 8 : عذابم نده روی زمین نکش پاهاتو
شب 8 : برای تو تنی دیگر نمانده
شب 8 : ماه ملک منظرم علی
شب 8 : علی اسدالله علی ولی الله
شب 8 : ای شور هر شیدایی
شب 8 : زخم های جمل دهن وا کرد
شب 8 : نادعلیا مظهر العجائب
شب 8 : سقای دشت کربلا اباالفضل
شب 7 : این اشکهای سرزده خواهی نخواهی است
شب 7 : دلتنگی غروب همه جمعه های من
شب 7 : روضه حضرت علی اصغر علیه السلام
شب 7 : لالا ای گل پونه
شب 7 : روضه حضرت علی اصغر علیه السلام
شب 7 : چی کار کنم آخه مادرم
شب 7 : سوره کوثرمی می خونمت پیش همه
شب 7 : آتیش گرفته زغمت کل جونم
شب 7 : همون جایی که دلم براش می گیره کرب و بلاست
شب 7 : پیرو راه سرخ اربابیم
شب 7 : علی عشقمه یارمه
شب 6 : مناجات با خدا و امام زمان علیه السلام
شب 6 : لطف حسین ما را تنها نمی گذارد
شب 6 : روضه حضرت قاسم علیه السلام
شب 6 : واویلا واویلا عمو حسین
شب 6 : تنت در خون شناور شد گل من
شب 6 : کوفیا به هم می گن داره بوی حسن میاد
شب 6 : یه شب گریه نکنم می میرم
شب 6 : هوای حرم حلقه ماتم
شب 6 : حرم شده فکر هر روزم
شب 6 : کی از یادم میره اون اخلاص و وفا
شب 6 : لالا ای گل پونه
شب 5 : کسی که درد ندارد دوا نمی خواهد
شب 5 : دل من تا مدینه پر میزنه
شب 5 : آهی که می کشد جگر من مرا بس است
شب 5 : آخه این درسته عمو دیگه یاور نداره
شب 5 : کنار خیمه حسرت نصیبی
شب 5 : آغوشتو وا کن عمو جون
شب 5 : هر که دارد به سرش شور و نوا بسم الله
شب 5 : باز بساط غم فراهمه
شب 5 : اشکای روضه آبرومونه
شب 5 : حسن شدی که غریبی همیشه ناب بماند
شب چهارم : این زن که از برابر طوفان گذشته بود
شب چهارم : با نور خود سرشت مرا ناب ناب کن
شب چهارم : روضه حضرت حرّ بن یزید ریاحی سلام الله علیه
شب چهارم : داد میزنم الهی بالحسین
شب چهارم : نگاهم از سرشک غصه تر شد
شب چهارم : عبد رو سیاهم آقا سائل نگاهم آقا
شب چهارم : یه شب گریه نکنم می میرم
شب چهارم : ای به قلبم تو شاه یا اباعبد الله
شب چهارم : اگه بدم اگه بی حیام اگه نمونده راهی برام
شب چهارم : کریم کسیه که کاری به جز کرم نداره
شب سوم : وقتی تو از سفر برسی عید میشود
شب سوم : روضه حضرت رقیه علیهاالسلام
شب سوم : بابا دخترت از دینا بریده
شب سوم : وا ابتا غریب کربلا
شب سوم : دو چشمم در دل شب عمه زینب
شب سوم : تو را آورده ام اینجا که مهمان خودم باشی
شب سوم : مولای منی آقای منی حسین ثار الله
شب سوم : هوای حرم حلقه ماتم ذکر دمادم باز محرم
شب سوم : ای به قلبم تو شاه یا اباعبدالله
شب سوم : مناجات و شعر پایانی
شب دوم : دوباره غرق نگاهت پر از غم است
شب دوم : بوی بهشت میدهی ای زن تو کیستی
شب دوم : اعوذ بالله من الکرب و البلاء
شب دوم : پر از شور و نوایی نینوایی
شب دوم : دل ما رو خون نکن برادر غریب من
شب دوم : هر که دارد به سرش شور و نوا بسم الله
شب دوم : با رخصت از حضرت زهرا
شب دوم : غریب حسین
شب دوم : ای به قلبم تو شاه
شب دوم : کربلا کربلا
شب اول : روضه و مناجات ورودیه محرم
شب اول : هر دم که هست دیده و دل همنشین نور
شب اول : روضه حضرت مسلم علیه السلام
شب اول : کوفه میا عزیز زهرا
شب اول : دلم را مثل پیمانها شکستند
شب اول : خدا از آسمون خبر رسیده
شب اول : سینمون دوباره کربلا شد
شب اول : آی عاشقا باز ماه عزای اربابمونه
شب اول : ای به قلبم تو شاه
مراسم استقبال : این روزها غم تو مرا می کشد حسین
مراسم استقبال : سلام ای محرم
مراسم استقبال : ماه عزا و ماتم اومد دوباره از راه
مراسم استقبال : من با حسین عالم و آدم خریده ام
مراسم استقبال : زیارت آل یس
حضرت مسلم
حضرت مسلم
ورود به کربلا
ورود به کربلا
حضرت رقیه
حضرت رقیه
طفلان زینب
طفلان زینب
عبدالله ابن الحسن
عبدالله ابن الحسن
حضرت قاسم
حضرت قاسم
حضرت علی اصغر
حضرت علی اصغر
حضرت علی اکبر
حضرت علی اکبر
حضرت عباس
حضرت عباس
امام حسین
امام حسین
شام غریبان
شام غریبان
شام غریبان _ قتل الحسین بکربلا
شام غریبان _ از ازل فاطمه مادرم بوده
شام غریبان _ ثارالله یا ابا عبدالله
شام غریبان _ اشکهای روضه…
شام غریبان _ غریب حسین
شام غریبان _ گشته دشت کربلا ، مقتل خون خدا
شام غریبان _ روضه خوانی
شام غریبان _ ای غریب مادر ، کشته بی یاور
شام غریبان _ آسمان کربلا تیر شده واویلتا
شب عاشورا _ امشب شب راز
شب عاشورا _ میمیرم ارباب اگه از تو جدا شم
شب عاشورا _ سرش تو دست نیزه دارهاست
شب عاشورا _ ذکر لب همه عالم ، یا سیدالشهدا
شب عاشورا _ ببین که پشت سر تو بارون گرفته
شب عاشورا _ روضه خوانی ….
شب عاشورا _ روضه خوانی ….
شب عاشورا _ روضه خوانی ..
شب عاشورا _ شد روان بر لبها ذکر مهلا مهلا
شب عاشورا _ مکن ای صبح طلوع
شب تاسوعا _ خدای غیرت ، خدا نگهدار
شب تاسوعا _ یا کاشف الکرب عن وجه الحسین
شب تاسوعا _ اشکهای روضه ..
شب تاسوعا _ یا حسین غریب مادر
شب تاسوعا _ به احترام سقا …
شب تاسوعا _ روضه خوانی…
شب تاسوعا _ روضه خوانی…
شب تاسوعا _ ساقی عطشانم ، حامی طفلانم
شب تاسوعا _ نوحه خوانی
شب تاسوعا _ ای اهل حرم میر و علمدار نیامد
شب تاسوعا _ انت لوانا یا عباس
شب هشتم _ لا اله الا الله..
شب هشتم _ باز من و غم ارباب ،‌محرم ارباب
شب هشتم _ بساط غم و اندوه شده باز فراهم
شب هشتم _ اشکهای روضه آبرومونه..
شب هشتم _ کرب و بلا تنگ دلم برای زیارت
شب هشتم _ برو به سمت میدون ، جوان قد بلندم
شب هشتم _ روضه خوانی
شب هشتم _ روضه خوانی
شب هشتم _ وای من وای من اربا اربای من
شب هشتم _ جوانان بنی هاشم بیایید
شب هشتم _ نوحه خوانی …..
شب هشتم _ نوحه خوانی …
شب هفتم _ علی لای لای
شب هفتم _ دلم میشه هوایی زیارت
شب هفتم _ کرب و بلا ای کرب و بلا
شب هفتم _ اشکهای روضه آبرومون
شب هفتم _ دم گرفته جبراییل
شب هفتم _ زخمی تر از کویر
شب هفتم _ نوحه حضرت علی اصغر (ع)
شب هفتم _ روضه خوانی
شب هفتم _ گشته قنداقه اصغرم گلگون
شب هفتم _ ای تمام بود و هستم روی دستم بخواب
شب ششم _ دل غم زده من توی میدون نبرد
شب ششم _ ذکر ارباب همیشه باشه ورد زبونت
شب ششم _ دلم رو با لطفش ثاراللهی کردی
شب ششم _ اشک های روضه آبرومون
شب ششم _ یا وجیه عند الله
شب ششم _ برادر زاده یک بار دیگه منو صدا کن
شب ششم _ روضه خوانی ..
شب ششم _ با دو چشم گریان
شب ششم _ روضه خوانی
شب ششم _ تیر باران شد تنم همچون امام مجتبی..
شب پنجم _ کرب و بلا ای کرب و بلا ..
شب پنجم _ نوکری تو آرزومون
شب پنجم _ آقای بی سرم
شب پنجم _ حال دل خیلی خراب
شب پنجم _ روضه خوانی ..
شب پنجم _ یک طرف ثارالله ، یک طرف عبدالله
شب پنجم _ روضه خوانی ..
شب پنجم _ دستهایم کردم برای حنجرت
ظهر دوم _ خون آبه های لبت رو می شورم با اشکهام
ظهر دوم _ نوکری نو آرزومون
ظهر دوم _ امشب تویی برابر من ، نیست باورم
ظهر دوم _ روضه خوانی ..
ظهر دوم _ روضه خوانی ..
ظهر دوم _ یا ابا عبدالله
ظهر دوم _ یا خامس آل ابا
شب چهارم _ الهم اغفرلی بالحسین
شب چهارم _ آرزو دارم در حرم باشم
شب چهارم _ پیراهن عزای تو جوشن کبیر ماست
شب چهارم _ نوکری تو آرزومون
شب چهارم _ من که قرار بمیرم کاش تو کربلا بمیرم
شب چهارم _ السلام علی الحسین
شب چهارم _ قبولم کردی به پابوسی
شب چهارم _ مرثیه خوانی …..
شب چهارم _ روضه خوانی ….
شب چهارم _حرم و بنده ام ، بنده تو
شب چهارم _ روضه خوانی …
شب چهارم _ مرثیه خوانی ..
شب چهارم _ من گنهکارم ولی کردی نگاهم یا حسین
شب سوم _ خون آبه های لبت رو میشورم با اشکهام
شب سوم _ دلیل گریه هام نبودن بابام
شب سوم _ نوکری تو آرزومون
شب سوم _ حسین وای
شب سوم _ میگم با گریه که دنیا اینجو نمیمونه
شب سوم _ روضه خوانی…..
شب سوم _ روضه خوانی..
شب سوم _ روضه خوانی
شب سوم _ شب تارم به پایان رسیده
شب سوم _ بلبل خوش نغمه ات افتاده امشب از سخن
استقبال از محرم _ سلام بر محرم ،سلام بر حسین
استقبال از محرم _ مرثیه خوانی …
شب دوم _ از میون گرد و غبار …
شب دوم _ فدای لطف و کرمت آقا
شب دوم _ نوکری تو آرزومون
شب دوم _ نمیره راه دوری بخر و زهیرم کن
شب اوم _ کاروونی که اسمش کاروون بهشته .
شب دوم _ روضه خوانی
شب دوم _ روضه خوانی
شب دوم _ موسم غم سر زد
شب دوم _ روضه خوانی
شب دوم _ کربلایی شد حسین
شب اول _ یا حسین
شب اول _ ای جگر سوخته آتش بگیر
شب اول _ این دل جا مونده در حرمت
کسی رو جز غم ندارم در این شهر دلسرد
شب اول _ روضه خوانی ..
شب اول _ برفراز دارم ، بی قرار یارم
شب اول _ روضه خوانی
شب اول _ مرثیه سرایی
شب اول _ من سفیر عشقم و از کوفه دارم یک پیام
دل تنگم هوائیه-واحد-شب پنجم
عمه عمه بذار برم پیش عمو-شب پنجم-زمینه
یا اباصالح،گل نرگس،امیر منی
شوق حرم،می زنه آتیش به دل ها
چشم همه کبوده،دل همه شکسته
بال و پر دلم شکسته
روضه شام غریبان
خورشید پنهان شد
بترسید از موج،این موج الحسین است
کربلا یا عرش السماء
شب غمه،شب هزار تا درده
به عهد خود وفا کنیم و …
روضه شب عاشورا
هر که را نیست سر دادن سر برگردد
علم افتاده نیست علمدار حسین
ای مه بین خاک و خون شناور
گذشته آب از سرم ای آب
روضه حضرت عباس علیه السلام
از غم تو یاحسین …
جوان برومند کرب و بلا
دست من و دامن دلدار
روضه حضرت علی اکبر علیه السلام
شهدای ما که مثل گلای لاله می مونند
بزن به سینه تا که میاد صدای بارون
سوسو زدی رو دست من ستاره
بلبل خاموش منی
دوش خوابم برد و بودم باز بیدار حسین
عسل خوردم از دست و پا که عمو
رنگ رخم پریده شد
از روز عهد، روز ازل …
آقا با یک نگاه،دادی بر من پناه
تشنه لب کرب و بلا
نگارم،بی تو من بی قرارم
روضه حضرت عبدالله علیه السلام
ما بحر ولای تو خریدیم بلا را
سر اومده،دیگه حوصله این دل خسته
ما که دو مهتاب شبیم
حبیبم،ای نگار غریبم
روضه دوطفلان حضرت زینب سلام الله علیها
ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی
سری به من بی نوا زده ای
وای وای وای یا مظلوم
روضه حضرت رقیه سلام الله علیها
دل ز قید غمت ای دوست …
بال و پر می گیرم توی روضه تو
اینجا دیار غربت و دلواپسیه
نداره دل من تاب دوری
روضه ورود به کربلا
یار من آنکه لطف خداوند یار اوست
تو کربلا داری،عرش خدا داری
8:52
به زیر تیغم و دهم سر
وقتی کسی غریب نوازی نمی کند
ای دل بیا که یاری خون خدا کنی
شب 1 : جانفشانی کن ار میطلبی جانان را
شب 1 : به خدای حرم و کعبه قسم
شب 1 : بدون ذکر تو حسین
شب 1 : با چشم گریونم
شب 1 : افتادم از نفس در کوچه های غم
شب 1 : تو هر کوچه پس کوچه ای عطر محرم پیچیده
شب 1 : بر فراز دارم و دلواپس یک کاروان
شب 1 : امیری یا حسین
شب 1 : نفس بده که برایت نفس نفس بزنم
شب 2 :ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر
شب 2 :گرچه در خیل تو بسیار به از ما باشد
شب 2 :گر بگویم که مرا حال پریشانی نیست
شب 2 :ای نور چشم من با دیده ترت بنما نظاره ای
شب 2 :امان امان از غربت
شب 2 :به کربلا رسیده یک کاروان لاله
شب 2 :زینب اینجا وادی درد و بلاست
شب 2 :امیری حسین و نعم الامیر
شب 2 :به هر کوی و هر بزم و هر انجمن
شب 3 :ای سفر کرده دلم بی تو بفرسود بیا
شب 3 :روضه و مناجات(1)
شب 3 :گفتم به خود یا که خبر از ما نداری
شب 3 :هر چه می خواهی بزن
شب 3 :پای پر آبله چشم دریا دارم
شب 3 :ویرانه با صفا شد با حضور تو
شب 3 :از غصه شد سپید گیسوی دخترت
شب 3 :چرا قدت خمیده کی زد لگد به شونت
شب 3 :در کنار این طبق میمیرد امشب دخترت
شب 3 :دلم تنگه برا شنیدن صدای بابام
شب 4 :دو میوه ی نوبر دو هدیه ی آخر
شب 4 :طوفان اشک و آه گشته نصیب من
شب 4 :یا اخا یا ابا عبدالله
شب 4 :این دو کبوترند از نسل جعفرند
شب 4 :به سر شور و به رخ اشک و به کف تیغ
شب 4 :این دو قربانی شقایقهای باغ زینبند
شب 4 :نگاه کن بارونی دنیا
شب 5:دلم امشب بهانه می گیرد
شب 5:امون ای دل امون ای دل امون از غریبی
شب 5:اشک در دیدگان من تنهاست
شب 5:وای آن گلوی ناز سیراب عطش بود
شب 5:آقام آقام ای آقام
شب 5:جاری شده زغم خون از نگاه من
شب 5:غریب و داغداره شبش سحر نداره
شب 5:گرچه باشد ای عمو جان دستم از پیکر جدا
شب 5:می زنم گره پر دلمو به پر کبوترات یا حسین
شب 5:به درد عشق بسازیم چاره جز این نیست
شب 6 :مجنون شده ام که راهی صحرا کنی مرا
شب 6 :روضه و مناجات
شب 6 :یه مدینه یه بقیعه یه که حرم نداره
شب 6 :آخر چه به روز بدنت آوردند
شب 6 :در راه تو دلم زد خنده بر دلم
شب 6 :عمو عمو اباعبدالله
شب 6 :امون بده از گل روت دوباره بوسه بچینم
شب 6 :تو میان خیمه هستی من به زیر دست و پا
شب 6 :بیا نگاهم کن نظر به آهم کن
شب 6 :دلم به غیر تو الفت به کس نمی گیرد
شب 7 :غمت تجلی عشق است و جزو ذات من است
شب 7 :اگر تو وقت وفات از وفا برم آیی
شب 7 :روضه حضرت علی اصغر علیه السلام(1)
شب 7 :ببینید ببینید گلم رنگ ندارد
شب 7 :قوی ترین سند غربت تو خون من است
شب 7 :گریه کمتر کن مادر زاره
شب 7 :جان داده ای خدا لب تشنه کودکم
شب 7 :با ترکهای لب خود قاتل جان منی
شب 7 :تو کربلا داری عرش خدا داری
شب 8 :روضه و کلیپ شهداء
شب 8 :گوش کن در حرم گریه این چلچله را می شنویم
شب 8 :ناگهان قلب حرم وا شد و یک مرد جوان
شب 8 :روضه حضرت علی اکبر علیه السلام(3)
شب 8 :روضه حضرت علی اکبر علیه السلام(4)
شب 8 :اندوه و درد و غم گردیده حاصلم
شب 8 :علی اکبر علی اکبر
شب 8 :پشت و پناه تو غم پرورت هستم
شب 8 :لعل لب بگشا بگو الله اکبر اکبرم
شب 8 :دلمو عشق تو لرزونده ارباب
شب 9 :آتشی بر دل زدم از نخله ی طور شما
شب 9 :بندگی کردی تا نور خدایی یافتید
شب 9 :هزار با گر افتاد به پای تو دستم
شب 9 :روضه حضرت عباس علیه السلام
شب 9 :یا اخا ادرک اخا مولا
شب 9 :فرق سرت به خون غرق شکوفه شد
شب 9 :ای مشک بی آبم ای یار بی تابم
شب 9 :ای اهل حرم میر و علمدار نیامد
شب 9 :عطش سهم لب سقا ولی سقا دلش دریا
شب 9 :گل احساس را از من مگیرید
شب 10 :امشب سپاه حق و باطل صف کشیدند
شب 10 :امشب بلا جویان عاشق در نمازند
شب 10 :ای سنگ دشمن نشکنی آئینه اش را
شب 10 :روضه شب عاشورا(4)
شب 10 :روضه شب عاشورا(5)
شب 10 :آروم نداره این دلم وقت وداع آخره
شب 11: امان از دل زینب
شب 11: هم بازیانم نیستند امشب کنار بسترم
شب 11: شده میون قتلگاه بوریا بال و پرت
شب 11: بابی انت و امی یا اباعبدالله
شب 11: روضه 2
شب 11: ای هزار آینه حیران تو یا ثار الله
شب 10: إن لقتل الحسین حراره فی قلوب المؤمنین
شب 10: رو بوسه گاه احمد شمشیر پا گذاشتند
شب 10: یا اخا حسین یابن الزهرا
شب 10: واویلا واویلا حسین
شب 10: روضه ی من نماز عشقه
شب 10: دلا بکوش که آیینه ی خدات کنند
شب 9: تو بچه شیری بازوانت تکیه گاهم برادرم
شب 9: یا ابالفضل ابالفضل
شب 9: واویلا واویلا اخا
شب 9: روضه 3
شب 9: روضه 2
شب 9: هر که دل داد به تو میل به دنیا نکند
شب 9: ما هم فتاده بر خاک
شب 8: سرخی یاس تن او آتش جانم شده
شب 8: جانم علی اکبر من
شب 8: روضه 2
شب 8: کبوترانه پریدید خوش به حال شما
شب 7: به یاد قتلگاهت تو روضه آتیش می گیرم
شب 7: پرستویم یاس خوشبویم بوی خون بگرفته سراپایت
شب 7: گلشنی از لاله شده غنچه رویت علی
شب 7: واویلا واویلا علی
شب 7: روضه
شب 7: مثل همیشه بوسه زدم به روی گونه ات
شب 6: تمام عمرم مثل بارون به پای تو چکیدم
شب 6: به اشک دیده به آه سوزان با دلی خون
شب 6: در تب و تاب عاشقی آمده ام ای عمو
شب 6: ای لب تشنه بگو که هر دشنه چه کرده با جسمت
شب 6: روضه 2
شب 6: خوب رویان چو علم بر سر راهی بزنند
شب 5: من که قراره بمیرم کاش تو کربلا بمیرم
شب 5: خون پدر درون رگهای بی قرارم
شب 5: خون گلو آب او
شب 5: بود و نبودم یا عمو همه وجودم
شب 5: روضه 2
شب 5: روضه 1
شب 4: غریب حسین غریب حسین
شب 4: مونده خدا رو دستم دسته گلای زینب
شب 4: شاخه به شاخه نذر تو باغ شکوفای من
شب 4: روح و روانم یا حسین آرام جانم
شب 4: یا دیده ای یا از او خواه تا غیر او نبینی
شب 4: یک لحظه بی هیاهو دل را حریم او کن
شب 3: به یاد قتلگاهت تو روضه آتیش می گیرم
شب 3: به دامنم نشستی آرام و بی نشانه
شب 3: در دل این شام سیاه آمدی ای ماه من
شب 3: روحم و روانم بابا آرام جانم
شب 3: روضه 2
شب 3: بی تو ای دوست چه گویم که چه آمد به سرم
شب 2: هلال محرم دمیده
شب 2: رسید از ره کاروان آخر شد به پا محشر
شب 2: در دل این دشت بلا ذکر ما ناله شود
شب 2: عزیز زهرا یا حسین/داره اینجا بوی گل یاس
شب 2: روضه 2
شب 2: چرخ است حلقه ی در دولت سرای دل
شب 1: دم آخر با دل مضطر با صبا گویم درد دلها را
شب 2: قاصدک خسته ی تو در دل طوفان نشست
شب 1: عزیز زهرا یا حسین
شب 1: روضه ی حضرت مسلم علیه السلام
شب 1: آنرا که جایی نیست همه شهر جای اوست

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

سید مهدی میرداماد

گلچین محرم

مکالمه دوستان (۱)

سلام علیکم 

لطفا روضه های دهه هشتاد آقای میرداماد رو بزارید 

ممنون 

یاعلی

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی