منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی:

اگر همین بسیج نبود بسیاری از امور زمین می‌ماند/یاران امام زمان(عج) عمدتاَ بسیجیان هستند 

//bayanbox.ir/view/3918641090539128685/%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2%DB%8C.jpg

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار با سردار نقدی، حجت‌الاسلام تویسرکانی و برخی از مسئولان بسیج ضمن خرسندی از این دیدار اظهار داشت: اگر بسیج نبود بسیاری از مسائل زمین می‌ماند، آثار و برکاتی که از بسیج دیده‌ایم باید این تشکیلات همچنان پابرجا بماند.

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ایشان مسئله بسیج را فراتر از آمادگی نظامی دانسته و افزودند: امروز در بخش‌های مختلف اجتماعی در تربیت، اقتصاد ، هنر و... نیز وارد شده و موفقیت‌های زیادی را کسب نموده ‌است.

معظّم له همچنین بسیج را نیروی آماده، مخلص و با انگیزه خواندند و خاطر نشان کردند: بسیج سرمایه ذی‌قیمتی است که همگان باید آن را قدر بدانند.

اگر دنیا یک‌ دهم بسیج را داشته باشد خیلی بیشتر از این استفاده می‌کند.

آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی با این اشاره که همه غالب پیغمبران نیز از نیروی بسیج مردمی استفاده می‌نمودند عنوان کردند: باید بسیج همچنان تا دوران ظهور با قدرت فعالیت‌های خود را ادامه دهد چرا که یاران امام زمان (عج) عمدتاَ بسیجیان هستند.

ایشان با ضروری خواندن آموزش‌های رزمی برای بسیجیان تاکید نمود: با توجه به شبهه پراکنی‌های دشمن در مسائل فکری؛ آموزش‌های عقیدتی نیز بسیار مهم است.

معظم له برنامه‌های اجتماعی همچون امر به معروف و نهی از منکر را از دیگر فعالیت‌های اصلی بسیج دانسته و تاکید نمود: باید مراقب افراد نفوذی و آنانی که روح بسیجی ندارند بود و آنان را کنار گذاشت تا مشکلی برای بسیج به وجود نیاید.

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی