منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

نامه ادواردو آنیلی به پاپ درباره امام زمان(عج)

پنجشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ

حسین قدیری ابیانه مدیر موسسه انجمن بین المللی نخبگان با اشاره به سالگرد شهادت ادواردو آنیلی خاطره‌ ای از یکی از نمایندگان سابق مجلس بیان کرد: شهید ادواردو آنیلی در سالهای ۷۲ و ۷۳ در پاریس بود. در نامه‌ای به پاپ با این مضمون نوشته بود که من دوستدار ظهور حضرت مهدی (عج) هستم و باید دعا کنیم تا برای ظهور حضرت مسیح اول امام زمان (عج) ظهور کند. چرا که بعد از ظهور حضرت مهدی (عج)، مسیح خواهد آمد.


قدیری ابیانه تصریح کرد: ادواردو به خاطر اسلام از همه ثروتی که داشت گذشت و حاضر نشد در انتخاب بین ثروت و دین، ثروت را انتخاب کند و اینگونه به سعادت رسید.


مدیر موسسه انجمن بین المللی نخبگان در پایان گفت: یک نشریه انگلیسی نوشت وزیر خارجه تبلیغات ایتالیا در جریان برنامه صهیونیست‌ها برای به شهادت رساندن اردوارد موظف شده بود که در خبرها به گونه‌ای نشان دهند که شهادت او ترور تلقی نشود و او را مسلمان معرفی نکنند.

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی