منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

حضرت آیت الله علوی گرگانی، گفتند: خیلی از افراد به راحتی ادعا دارند که ما یار امام زمان(عج) هستیم ولی باید در مقام عمل نشان دهیم، چقدر توانسته ایم به آرمان ها و اهداف حضرت نزدیک شویم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، ایشان پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از کارکنان و مسئولین مجتمع یاوران مهدی(عج) جمکران به تبیین اهمیت توجه و کسب رضایت امام زمان(عج) پرداختند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند: خیلی از افراد به راحتی ادعا دارند که ما یار امام زمان(عج) هستیم؛ ادعا کردن راحت است، اما باید دید که آیا واقعا امام زمان(عج) نیز می پذیرد یا نه و درمقام عمل چقدر توانسته ایم  به آرمان ها و اهداف حضرت نزدیک شویم.

معظم له با اشاره به مقام معنوی ائمه معصومین(ع) خاطر نشان کردند: اعتقاد ما این است که ائمه معصومین(ع) حیات معنوی دارند و وقتی به زیارت آنها می رویم، ما را می بینند و صدای ما را می شنوند و مارا اجابت می کنند که در زیارت نامه های آنان نیز این معنا وارد شده است.

http://img.tebyan.net/big/1391/01/1884518416617961566110921067121327551183.gif

*خطر توجه بیش از حد به اموال و اولاد

حضرت آیت الله علوی گرگانی افزودند:باید با تمام توان تلاش نماییم تا رضایت امام زمان(عج) را بدست بیاوریم و عمده کار این است که حضرت ما را بپذیرد و همچنانی که در قرآن کریم آمده است، از مهم ترین چیزهایی که باعث می شود ما از دامن امام زمان(عج) جدا شویم توجه بیش از حد به اموال و اولاد است.

ایشان افزودند: غالبا تمام توجه ما به این است که اموال خود را افزایش دهیم و فلان کالا را بخریم و فلان سود را ببریم، اما آیا تا حالا به این امر مهم اندیشیده ایم که امام زمان(عج) چه انتظاری از ما دارد و ما در قبال حضرت چه وظیفه ای داریم؟لذا باید بیش از پیش تلاش نماییم تا در مقام عمل و در تمام مراحل زندگیمان رضایت حضرت را کسب نماییم.

معظم له درپایان خطاب به مسئولین مجتمع یاوران مهدی(عج) تا کید کردند: حال که شما افتخار خادمی درگاه امام زمان(ع) را پیدا نموده اید بایدمواظب باشید کردار و رفتارتان مایه آزردگی خاطر امام زمان(عج) نشود و قلب حضرت را مکدر نکنید؛ چرا که حضرت از شما و همه محبین و شیعیانش توقع ویژه ای دارد.

لازم به ذکر است پیش از  سخنان  حضرت آیت الله علوی گرگانی، حجت الاسلام والمسلمین احمدی قمی ،مدیر مجتمع یاوران مهدی(ع) در سخنانی به تبیین، نقش و کارکرد مجتمع یاوران مهدی(عج) در ترویج معارف مهدوی درجامعه پرداخت.

وی گفت:این مجتمع در سال86 به همت حجت الاسلام والمسلمین قرائتی به منظور ترویج معارف مهدوی در جامعه تاسیس شد که تا امروز قریب به یک میلیون نفر از امکانات این مجتمع در جهت آشنایی با فرهنگ و آموزه های مهدویت استفاده کرده اند.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی