منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

وداع با فاطمیون در ظهر فاطمیه +عکس+مستند

پنجشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۲۱ ق.ظ


حسرت دهه شیرین آرمانگرایی‌، ایرانی‌ها را رها نمی‌کند. دیروز، بعد از چند دهه فاصله گرفتن از دوران دفاع مقدس، دوباره فضای یکی از بزرگترین‌ شهرهای ایران، در ترکیبی از شوک، غم و افتخارِ حرکت به سمت آرمان قرار گرفت، در حالی که عاملان ماجرا این بار ایرانی‌ها نیستند: دلاوران افغانستانی.

دانلود مستند

سه روز پیش، فرمانده فاطمیون، رزمندگان افغانستانی مدافع حرم عقیله بنی‌هاشم (س) به همراه یارانش به شهادت رسید و حالا امروز ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها دوباره مثل دوران انقلاب، دوران جنگ دور هم جمع شده‌اند تا با دلاوران عصر ما وداع کنند. دلاورانی که در نهایت مظلومیت و اقتدار به پاخاستند.

این‌ها تصاویری از وداع ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها با پیکر ابوحامد( شهید علیرضا توسلی)، فاتح ( شهید رضا بخشی) و 5 تن دیگر از دلاوران افغانستانی است. در جایی که دوباره آنچه اولویت‌ها و ارزش‌ها و قضاوت‌ها را می‌سازد نه شناسنامه‌ها، ملیت‌ها و پاسپورت‌ها و مکان تولدها بلکه «آرمان‌»هاست.

سخنران ویژه مراسم، یکی از بلندپایه‌ترین مقامات مذهبی رسمی مشهد، آیت‌الله علم‌الهدی بود، امام جمعه و نماینده امام خامنه‌ای در مشهد و حضور چشم‌گیر ایرانی‌ها نکته خاص مراسم.

مشهد آماده شده است. بنرهای تبریک و تسلیت شهادت شهیدان درست مثل سالها پیش، فضای شهر را دربرگرفته است. فردا تشییع پیکر چند دلاور افغانستانی است و بوی دوران خوش آرمانگرایی، دوران دفاع مقدس شهر را برداشته است. اینجا مشهد الرضا(ع)، آبروی ایرانی و افغانستانی و ما ایرانی‌ها و افغانستانی‌ها همه دور یک آرمان.



«علیرضا توسلی» یکی از شجاع‎ترین فرماندهان میدانی نبرد سوریه، روز گذشته و در منطقه درعا به شهادت رسید، وی که در سال‎های گذشت با سازماندهی رزمندگان افغان از سراسر جهان به خیل مدافعان حرم آل الله پیوسته بود، به عنوان فرمانده «تیپ فاطمیون»، تیپ مخصوص رزمندگان افغان حاضر در نبرد سوریه، به عنوان یکی از قابل اعتمادترین فرماندهان میدانی نبرد سوریه و مورد وثوق سردار سلیمانی شناخته می‎شد.

سردار رشید اسلام شهید علیرضا توسلی، معروف به ابوحامد، فرمانده تیپ فاطمیون روز شنبه ۹ اسفند ٩٣، در جریان آزادسازی تپه تل قرین در حومه درعا، به دست تروریست‌های جبهه النصره به شهادت رسید. وی در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در جبهه دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشت.

با این حال مظلومیت شیعیان افغان چه در افغانستان، چه در ایران و حتی در منطقه نبرد سوریه، موجب شده است که با وجود تقدیم شهدای متعدد توسط «تیپ فاطمیون»، شهدای این تیپ شجاع آنچنان که باید شناخته نشوند.

حارس یکی از رزمندگان نبرد سوریه، درباره شهید ابوحامد فرمانده تیپ فاطمیون اینطور نوشته  :

پارسال در موکب حرم حضرت زینب(س) داشتم با آقای خزاعی مکتب صحبت می کردم. ناگهان حرفش را قطع کرد و داد زد: سلام دلاور سلام فرمانده

دیدم دوید رفت و مردی را بغل کرد که دستش به گردنش آویزان بود و شبیه برادران افغان بود. بعد آوردش داخل موکب و برایش چای آورد. مرد هم با تواضع خاصی چای رو خورد و مثل آدم‎های خجالتی خداحافظی کرد و رفت زیارت.

 

گفتم این شخص را معرفی کنید.

گفت آقای توسلی فرمانده دلاور فاطمیون.  می‎‎گفت در بزرگیش همین بس که در یک عملیات که چند گردان با هم عملیات کرده و همه گردان‎ها بجز گردان فاطمیون شکست خورده بودند، از حاج قاسم سلیمانی سوال شد که نبرد را ادامه بدهیم یا عقب‎نشینی کنیم.

حاج قاسم پاسخ جالب توجهی داده و پرسیده بود: آقای توسلی در عملیات هست؟ پاسخ شنیده بود: بله به عنوان فرمانده گردان فاطمیون عمل می‎کند.

حاج قاسم پاسخ داده بود: پس ادامه بدهید که انشاالله پیروزید.


  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی