منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

 

سخنان جنجالی حجت الاسلام رسایی در مجلس درباره تفاهم(توافق) هسته ای سوئیس : 

«آقای ظریف دیشب در تلویزیون می گویند هنوز هیچ چیز توفق نشده و هیچ چیز الزام آور نیست.. خب برادر من این جشن و سرور شما برای چیست ؟ چرا ملت را سر کار می گذارید ؟ اگر هیچ چیز الزام آور نیست چه پیروزی و چه تبریکی.. دولت خودش به خودش تبریک می گوید..»

 

حجم : ۳٫۴۸ مگابایت

دانلود


به گزارش فارس، حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح یکشنبه مجلس در تذکری شفاهی با اشاره به بیانیه لوزان اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ملت شریف ایران به موجب اصل ۱۵۳ قانون اساسی هر گونه قرارداد که موجب سلطه بیگانه بر منابع طبیعی، اقتصادی، فرهنگی و ارتش و دیگر شئون کشور شودٰ ممنوع بوده و حتی مجلس چنین حقی را ندارد.
 
وی افزود: متأسفانه در روزهای اخیر پس از توافقنامه ژنو، توافقنامه‌ای در لوزان به عقد امضا بین ایران و ۱+۵ رسیده است که این توافقنامه عبور از خطوط قرمز است؛ رهبر معظم انقلاب صراحتاً اعلام فرمودند توافق نباید کلی یا جزئی و در دو مرحله باشد و توافق‌ها باید در یک مرحله صورت گیرد.
 
رسایی بر همین اساس تأکید کرد: اما هنوز یک ماه از این حرف نگذشته است و توافق اخیر لوزان روی کلیات بوده و جزئیات هنوز مبهم گذاشته شده است؛ همچنین رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که توافق نباید همراه با ابهام بوده و باید شفاف باشد، اما هنوز امضای توافقنامه و هنوز قرائت وزیر امور خارجه کشورمان تمام نشده بود که آمریکایی‌ها آن را نقض و اعلام کردند که ما برداشت دیگری داریم.
 
وی در بخش دیگری از سخنان تصریح کرد: متأسفانه بین متنی که خانم موگرینی قرائت کرد با متنی که آقای ظریف خواند تفاوت‌ها و اختلاف‌هایی وجود دارد، همچنین رهبر معظم انقلاب اعلام فرمودند تحریم‌ها باید به یکباره برداشته شوند و لغو تحریم‌ها جزء موضوع مذاکرات است نه تنیجه نتایج مذاکرات؛ اما در این توافقنامه باز مجدداً وعده سر خرمن دادند.
 
نماینده تهران در مجلس ادامه داد: وزیر امور خارجه شب گذشته در تلویزیون اعلام کرد که هنوز روی هیچ موضوعی توافق صورت نگرفته است و هیچ چیز الزام‌آور نیست؛ خب برادر من پس این جشن و سرورتان برای چیست؟ چرا ملت را سر کار می‌گذارید؟ اگر هیچ چیز الزام‌آور نیست پس چه پیروزی حاصل شده است و چرا تبریک می‌گویید؟! دولت خودش به خودش تیریک می‌گوید،آقای روحانی به آقای ظریف و وزیر خارجه به رئیس‌جمهور تبریک می‌گویند، اگر این توافق پیروزی بزرگی است پس چرا مسئولان دیگر صحبتی نمی‌کنند؟
 
وی اضافه کرد: چرا اقتصاد کشور را به نقطه‌های خیالی پیوند می‌زنید؟ البته مردم مانند مارگزیده‌ها شده‌اند و پس از اینکه مشاهده کردند پیروزی بزرگ توافقنامه ژنو یک دروغ بزرگ بود دیگر از ریسمان سیاه و سفید و توافق لوزان می‌ترسند؟
 
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس بر همین اساس یادآور شد: ما در توافق لوزان بیشتر از توافق ژنو عقب‌نشینی کردیم، در توافقنامه ژنو غنی‌سازی را از ۲۰ درصد به ۵ درصد کاهش دادند و اعلام کردند این پیروزی بزرگی است و در توافقنامه لوزان غنی‌سازی ۵ درصد را به ۳.۵ درصد رساندند و باز اعلام کردند که این پیروزی بزرگی است!
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در توافقنامه ژنو تحریم‌های هسته‌ای باید لغو می‌شد و در حال حاضر در توافقنامه لوزان اتحادیه اروپا فقط تحریم‌های اقتصادی را برداشته و آمریکا تنها تحریم‌های ثانویه را تعلیق می‌کند آن هم مشروط و لغو هم نمی‌کند؛ در فردو قم قرار است تنها ۱۰۰۰ ماشین سانتریفیوژ باقی بماند که تنها ۲ آبشار آن می‌چرخد یعنی غنی‌سازی نمی‌کند، اگر قرار باشد غنی‌سازی انجام نشود به چه دردی می‌خورد؟! ما کسی را متهم به خیانت نمی‌کنیم اما متأسفانه منافع سیاسی جلوی چشمان بعضی افراد را گرفته است، ما کسی را متهم نمی کنیم اما گویا اعضای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای به مذاکرات معتاد شدند و طرف مقابل نیز این موضوع را فهمیده است، این موضوع خیلی اشکال است.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی