منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

۹۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

نماهنگ بسیار زیبا درباره امام حسین (ع)

 مستند تونل نور به زبان انگلیسی/Tunnel of Light

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

ما از مرگ نمیترسیم که مرگ ما شهادت است و شهادت حیات عند رب
حیات عند رب نقطه پایانی معراج بشریت است که جز با شهادت نمیتوان به آن دست یافت.
خون سرخ ما فلقی است که پیش از طلوع خورشید عدالت بر آسمان تقدیر نشسته است.

شهید سید مرتضی آوینی

152  همه تاریخ اینجا حاضر است

کلیپ صوتی بسیار زیبا از سید شهیدان اهل قلم، شهید سید مرتضی آوینی

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

تمام سعی شیطان این است تا با ایجاد وسوسه و یأس موجبات دوری بندگان صالح را از خداوند متعال، مهربان و بخشنده فراهم نموده.

توبه حقیقی استعانت از لطف و عنایتی است که خداوند نسبت به توبه کنندگان دارد؛ زیرا توبه واقعی همه مبغوضیت های گناه و عقوبات اخروی و آثار منفی آن را در پیشگاه خداوند از بین می برد.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

افسران - مهدی(عج) منتظر ماست...  (کلیپ صوتی از سخنرانی متفاوت دکتر عباسی پیرامون مهدویت)

در این کلیپ نگاهی متفاوت به مبحث مهدویت می شود.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

 نماهنگی زیبا از شهید صیاد شیرازی

پیروزی در جبهه ها موجب غرور شهید صیاد شیرازی نشد.در این فیلم وی از نقش رزمندگان و امداد های غیبی حداوند در پیروزی در عملیات فتح المبین می گوید.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

آیا این مرد را شناختید که مثل گدا ها در خیابان‌های لندن می چرخد این همان پادشاه قطر است که یک زمانی به او امیر مفدا می گفتند،یعنی همه قربانی او بودند،    سبحان الله

عکس/وضعیت اسفبار پادشاه سابق قطر در لندن

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

سخنان مهم استاد حسن عباسی در مورد خطرات به تعویق انداختن ازدواج 

آقا : جوان ها در سنین مناسب، وقتی از دوران جوانی خارج نشده اند، در همان حال شور و شوق باید ازدواج کنند. این خلاف برداشت و تلقی خیلی از افراد است که خیال میکنند ازدواج های دوران جوانی، ازدواج های زودرس است و ماندگار نیست. درست برعکس است،این طور نیست. اگر درست صورت بگیرد، ازدواج های بسیار ماندگار و خوبی هم خواهد بود و زن و شوهر در چنین خانواده ای کاملا با هم صمیمی خواهند بود.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

 

آیت الله جنتی در خطبه های نماز جمعه تهران : 

"کسانی که فتنه را نپذیرفتند و با چراغ سبزشان به فتنه گران کمک کردند لیاقت نفرین دارند…

چرا ۷۴ مهندس با سطح بالای علمی را در یک وزارتخانه به اسم بی سواد حذف کردند…"

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

سامانه پاسخگویی پرسش های مهدوی در پورتال جامع مهدویت توانسته به بررسی بیش از هزار پرسش مهدوی در ماه بپردازد، کاربران از طریق پیامک 10000012 پاسخ خود را دریافت می کنند.


به گزارش خبرنگار حوزه مهدویت خبرگزاری شبستان، پس از رونمایی از مخزن پرسش پورتال جامع مهدویت در سال گذشته این سامانه توانسته به بررسی و رسیدگی بیش از هزار پرسش مهدوی ازسوی کارشناسان و متخصصان حوزه مهدویت در یک ماه برسد.

بر اساس این گزارش تمامی پرسش ها در 7 گروه علمی قرآن، ادیان، فلسفه، اخلاق، حقوق، تاریخ، هنر و پرسش های متفرقه طبقه بندی شده و کاربران بعد از ورود به مخزن پرسش می توانند علاوه بر جستجو در فهرست پرسش‌ها، پاسخ عمومی هر یک از آنها را مشاهده کنند و پرسش اختصاصی خود را مطرح نمایند.

این درحالی است که علاقه مندان در صورت عضویت در پورتال می توانند پرسش های خود را مطرح کنند، ولی چنانچه موفق به دریافت پاسخ سوال خود نشوند، بعد از عضویت در پورتال از طریق ایمیل و پیامک 10000012 پاسخ خود را دریافت می کنند.

به عنوان نمونه در قسمت "قرآن، حدیث و ادعیه" مخزن پرسش پورتال جامع مهدویت بیش از 70 سوال مهدوی با موضوع مهدویت در کتب و منابع حدیث اسلامی گنجانده شده است، کاربران می توانند بعد از جستجوی سوال خود در میان این پرسش ها، سوال خود را مطرح کنند.

شایان ذکر است، سامانه پاسخگویی که در قالب پورتال جامع مهدویت به نشانی اینترنتی mahdaviat.ir است، با هدف پاسخگویی به پرسش‌ها، شبهات، سازماندهی محصولات برنامه‌ها و فعالان عرصه مهدویت ایجاد شده و نخستین و بزرگترین سامانه پاسخ به پرسش های مهدویت در ایران است.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

در منابع روایی برای خوردن و آشامیدن، آدابی از سوی پیشوایان دین ذکر شده است که ناظر به شروع غذا با نام خدا و پایان غذا با حمد اوست.

روایات در این زمینه چنین می‌گویند:
1. امام موسای کاظم(علیه السلام) می‌‌گوید: پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله) به امام علی(علیه السلام) سفارش نمود: یا علی هنگامی که شروع به خوردن غذا نمودی، بسم اللّه بگو، و هنگام پایان غذا بگو الحمد لله؛ چرا که دو فرشته نگهبانت از تو جدا نمی‌شوند تا حسنات را برایت بنویسند، مگر این‌که خودت آنها را از خویشتن جدا کنی. [1]

2. امام صادق(علیه السلام) می‌‌فرماید: هنگامی که سفره پهن شد، بگو بسم اللّه و هنگام  آغاز و پایان غذا نیز بسم الله بگو و هنگامی که سفره جمع شد بگو الحمد لله. [2]

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
یکی از خاص ترین عیادت کنندگان رهبر انقلاب چه کسی بود؟
در یک هفته گذشته و پس از عمل جراحی رهبر معظم انقلاب، افراد زیادی از مقامات کشوری، لشگری، چهرههای برجسته حوزوی و همچنین هنرمندان و ورزشکاران به نمایندگی از مردم ایران به عیادت رهبری معظم انقلاب رفتند و برای ایشان آرزوی سلامتی کردند, اما شاید از جهاتی شاید خاص ترین فردی که به عیادت مقام معظم رهبری رفت حضرت آیت الله ناصری بودند.

عیادت آیت الله ناصری دولت آبادی از رهبر معظم انقلاب

به گزارش رجانیوز، آیت الله ناصری را اهل علم و حوزههای  علمیه به خوبی میشناسند و البته اهل معنا و معرفت با مقامات معنوی ویژه این عالم روحانی آشنا هستند. این عالم برجسته و همنشین مرحوم آیت الله بهجت که به دلیل بیماری، و کسالت، چند سالی هست که برنامههای وعظ و تدریس خود را محدود کرده است، ترجیح داد با پای خود از شهر اصفهان به تهران سفر کرده و از رهبر انقلاب احوال پرسی کند.
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

 

کلیپ تصویری جالبی از استاد رائفی پور در مورد حجاب

تاثیر بدحجابی خانم ها و بی قید بودن آقایان در جامعه چیست؟

نکاتی که کمتر شنیده اید!

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

افسران - ترک گناه با نیروی عجیب"صلی الله علیک یا ابا عبدالله

فایل صوتی زیبا از حجت الاسلام سید حسین مومنی

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

ایرانیان عضو فیسبوک،وایبر، واتس اپ، اینستاگرام هزینه خرید ۵۰ میلیون گلوله را

به رژیم صهیونیستی هدیه کرده اند..!!!

فیسبوک اسرائیلی

 روح‌الله مومن نسب در گفتگو با خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به استفاده از شبکه‌های اجتماعی منتسب به رژیم صهیونیستی مانند فیسبوک و وایبر که باعث ثروتمند شدن این رژیم شده و تأمین تجهیزات برای حمله به مسلمانان غزه را فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: شرکت فیسبوک که مؤسس و مدیرعامل آن به‌عنوان تأثیرگذارترین صهیونیست جهان انتخاب شده است، از طریق عضویت کاربران خود، به ثروتی نجومی دست پیدا کرده است.
این کارشناس فضای‌مجازی به گزارش «بازار بورس نزدک» آمریکا درباره سهام شرکت فیسبوک اشاره کرد و یادآور شد: ارزش شرکت صهیونیستی فیسبوک اکنون بیش از ۱۹۰ میلیارد دلار اعلام شده است که به عبارتی هر کاربر فیسبوک مبلغی معادل ۱۴۵ دلار به ارزش این شرکت افزوده است.
وی افزود: اگر گزارش مرکز آمار اینترنت (internet world stat) را مستند بدانیم، ایرانیان با عضویت در یکی از محصولات این شرکت، یعنی شبکه ضداجتماعی فیسبوک، تاکنون بیش از ۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال، معادل پنج هزار میلیارد تومان به رژیم صهیونیستی کمک کرده‌اند.
وی گفت اگر متوسط قیمت هر گلوله را در نظر بگیریم، ایرانی‌های عضو فیسبوک هزینه خرید بیش از ۵۰ میلیون گلوله را برای رژیم صهیونیستی تأمین کرده‌اند و با توجه به اینکه جمعیت غزه نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر است، به هر فلسطینی ۵۰۰ گلوله می‌رسد که با یک حساب سرانگشتی درمی‌یابیم که با عضویت و جذب عضو در این شبکه، هزینه چند گلوله این رژیم کودک‌کش را تأمین کرده و در سلاخی چند کودک فلسطینی سهیم شده‌ایم.
این کارشناس و فعال فضای‌مجازی بابیان اینکه در محاسبه ذکرشده، تنها کاربران ایرانی فیسبوک مدنظر بوده‌اند، تأکید کرد: درصورتی‌که درآمد شرکت‌های صهیونیستی وایبر مدیا، واتس‌اپ و اینستاگرام را نیز به این مبلغ اضافه کنیم خواهیم دید که رژیم غاصب صهیونیستی علاوه بر مبالغ ذکرشده، مبالغ بسیار هنگفت دیگری را نیز از همین ابزارهای ارتباطی به‌دست آورده است.
وی با اشاره به اینکه چندی پیش جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میزان کاربران واتس‌آپ و وایبر را ۵ میلیون کاربر اعلام کرد، اظهار داشت: اگر این آمار را واقعی فرض کنیم و درآمد کاربران ایرانی واتس‌اپ و وایبر را برابر با فیسبوک بدانیم، درمی‌یابیم که مبلغ چشمگیری تنها از طرف کاربران ایرانی واتس‌اپ و وایبر به این رژیم غاصب تقدیم می‌شود.
مؤمن‌نسب با تأکید بر اینکه با عضویت و جذب هر کاربر به سرویس عکس فیسبوک یعنی اینستاگرام نیز نزدیک به ۵۰۰ هزار تومان به این رژیم کمک مالی می‌شود، یادآور شد: یقیناً مبالغی که از شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزارهای پیام‌رسان عاید رژیم صهیونیستی می‌شود، در کشتار مرم مظلوم فلسطین مورداستفاده قرار می‌گیرد.
این کارشناس و فعال فضای‌مجازی با اشاره به اینکه برخی از کاربران استفاده نکردن از این ابزارها را غیرممکن می‌دانند، خاطرنشان کرد: ازنظر شرع و عقل اگر کسی از گرسنگی در آستانه مرگ باشد و غذای حلال هم وجود نداشته باشد می‌تواند مثلاً از گوشت سگ‌مرده آن‌هم در حد جلوگیری از مرگ، بخورد؛ اما شرط قطعی، قرار گرفتن در آستانه مرگ و وجود نداشتن غذای حلال و تناول در حد پیشگیری از مرگ است؛ درحالی‌که این نرم‌افزارها هم مشابه داخلی دارند و هم نیاز به آن‌ها در حد مرگ و زندگی برای ما نیست و چه‌بسا استفاده کردن از آن‌ها مرگ را برای کسانی به ارمغان می‌آورد که وظیفه ما کمک کردن به آن‌هاست و رژیم منحوس صهیونیستی را هم تقویت می‌کند.
این فعال و کارشناس شبکه‌های اجتماعی تفکر برخی از کاربران در استفاده از این ابزارها برای دفاع از مردم فلسطین و تبلیغ علیه صهیونیست‌ها را کودکانه عنوان کرد و یادآور شد: افرادی گمان می‌کنند اگر در سرزمین مجازی صهیونیست‌ها و در جمع همفکران خود شعار دهند می‌توانند پایه‌های رژیم صهیونیستی را بلرزانند درصورتی‌که وقتی به آمارها دقت می‌کنیم درمی‌یابیم که صهیونیست‌ها آرزو می‌کنند دشمنانشان از طرفی در خانه‌های خودشان و در جمع همفکرانشان علیه آن ها شعار دهند و از طرف دیگر کمک‌های مادی و معنوی سرشارشان را به سرزمین های اشغالی سرازیر کنند.
وی اضافه کرد: از همین رو با اندکی تفکر می‌توان فهمید که فعالیت بدون برنامه، آموزش و تجهیزات کافی در این شبکه‌های ضداجتماعی، به‌هیچ‌وجه برای ما عقلانی نیست/.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم