منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

۷۵ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

اگر بخواهی عبد باشی، اول باید گناه نکنی. بعد بی‌گناه که شدی، برای گناهان زیادی گریه خواهی کرد. گناه شکری که هیچگاه نمی‌توانی به بجا آوری، گناه ادا نکردن حق بندگی، گناه خود را گناهکار ندیدن، گناه فاصلۀ زیادی که با او داری و گناهانی که فقط آدم‌های خوب آنها را درک می‌کنند و نیمه شب‌ها بخاطرش هق هق گریه می‌کنند.
//bayanbox.ir/view/2070841977609335188/541.jpg

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

شوق آیت‌الله سید محمدتقی موسوی اصفهانی به دیدار امام زمان عجل‌الله، وی را بدانجا رساند که در خواب به زیارت و دیدار آن حضرت شرفیاب شد و به امر و دستور آن جناب اقدام به تألیف این کتاب کرد.

عقیق: آیت‌الله سید محمد‌تقی موسوی اصفهانی مشهور به فقیه احمدآبادی فرزند سید عبدالرزاق از علمای بزرگ اصفهان و مولف کتاب ارزشمند "مکیال المکارم فی فوائد الدعاء للقائم" است.
از مقدمه‌ای که مرحوم سید محمدتقی بر مکیال نوشته، چنین برمی‌آید که از شدت عشق و علاقه ای که به حضرت حجت (عج) داشته، شبی آن حضرت را در خواب  می‌بیند. امام(ع) تألیف کتاب مکیال المکارم را به وی توصیه و تأکید می‌فرماید و حتی نام آن را نیز «مکیال المکارم فی فوائد الدعاء للقائم» تعیین می‌کند.
مؤلّف کتاب مکیال المکارم فی فوائد الدعاء للقائم بسیاری از مطالب مربوط به عقیده مهدویت و موضوع حضرت حجّت علیه آلاف الصلاة والسلام را تحت عنوان:«دعا برای آن حضرت و تضرّع به درگاه الهی برای حفظ وجود شریفش از ناملایمات و آفات» مورد بررسی قرار داده است.
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی گفت: اجتماع بزرگ اربعین حسینی (ع) برای شناساندن مقام سیدالشهدا به عالم و مقدمه ظهور است.

http://khatabshekan.ir/uploads/2014/10/aghatehrani.jpg

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مشکل ترین و سخت ترین لحظات و ساعات عمر پرفراز و نشیب انسان از تولد تا قیامت، سه مرحله است.

حضرت امام سجاد(ع) در این خصوص می‌فرمایند؛ قال علی بن الحسین علیه السلام : اءشَدُّ ساعاتِ ابْنِ آدَم ثَلاثُ ساعاتٍ: السّاعَةُ الَّتى یُعایِنُ فیها مَلَکَ الْمَوْتِ، وَالسّاعَةُ الَّتى یَقُومُ فیها مِنْ قَبْرِهِ، وَالسَّاعَةُ الَّتى یَقِفُ فىها بَیْنَ یَدَیِ اللّه تَبارَکَ وَتَعالى ، فَإ مّا الْجَنَّةُ وَإ مّا إلَى النّارِ.(93)
http://rasekhoon.net/_files/images/postalcard/ac2ea104-dbf9-4692-8d77-26c851632635.jpg

امام سجاد(ع) فرمود: مشکل ترین و سخت ترین لحظات و ساعات براى انسان ، سه مرحله است :

*ساعتی که عزرائیل بر بالین انسان وارد مى شود و مى خواهد جان او را بگیرد.

* هنگامى که از درون قبر زنده مى شود و در صحراى محشر حاضر می‌شود

* زمانى که در پیشگاه خداوند متعال - جهت حساب و کتاب و بررسى اعمال - قرار مى گیرد و نمى داند راهى بهشت و نعمت هاى جاوید مى شود و یا راهى دوزخ و عذاب دردناک.

پی نوشت:

بحار ج 75 ص 148

منبع:حوزه

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

پله، پله به خدا برسید/ نماز اول وقت برای رسیدن به هر مقامی کافی است/ روایتی از دیدار با امام زمان(عج)

می فرمودند نصیحتی از این بالاتر نیست که انسان تصمیم جدی بگیرد که اگر خداوند به او یکصدسال عمر هم داد، عالماً و عامداً حتی یک آن، معصیت نکند...
عقیق: اولین مدح کننده او استاد بی بدیلش، آیت حق، مرحوم آیت الله سیدعلی قاضی طباطبایی(ره) بود که «ترقیات فوق العاده» را در او دید و به دیگران گوشزد کرد. این گواهی استاد در زمانی بود که آیت الله بهجت هنوز سال های جوانی را می گذراند. اینگونه است که وقتی در گوشه گوشه زندگی اش دقیق می شوی، اوجی از تجلیات عرفانی را مشاهده می کنی ، از استقامت مثال زدنی در وادی طریقت گرفته تا صداقت و رازداری اش. برای همین وقتی می خواهی با شاگردان و کسانی که محضرش را درک کرده اند صحبت کنی، درمانده می شوی که از کدام توصیه ها و حال و هوایش  بپرسی. از سکوت معنادارش یا نماز پر از خشوع و خضوع و استجابتش؟ از زیارت های مخلصانه اش یا دائم الذکر بودنش؟ از توحید خالصی که به آن دست یافته بود یا تواضع حیرت آورش؟

دراین میان شاگردان آیت الله محمدی ری شهری از جمله افرادی بوده که بارها محضر آن عارف کامل را درک کرده و جلوه های متنوعی از این دیدارها را در کتاب «زمزم عرفان» جمع آوری کرده است همین بهانه ای شد تا با او درباره این عالم ربانی گفت وگو شود.

 

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

http://www.sibtayn.com/fa/images/stories/baqer/akhbar890401/q15.jpg 

در احوال یعقوب پیامبر آمده است چون آن حضرت از دنیا رفت ،حضرت یوسف طبق وصیت پدر جنازه اش را به فلسطین برد و در کنار قبرحضرت ابراهیم و اسحاق دفن نمود و به مصر بازگشت.جمع کثیرى گفته اند مدت توقف آن حضرت در مصر هفده سال بوده که پس از آن وفات نمود.

درباره مدت عمر حضرت یوسف برخى 110 سال را ذکر کرده اند و از امام صادق ( علیه السلام ) نیز روایتی طبق این قول هست.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم


سایر تصاویر در ادامه مطلب

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم


مداحی زیبایی با عنوان "خیلی دلم میخواست بیام حرم"

با صدای سید رضا نریمانی به مناسبت فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی

خیلی دلم میخواست که، بیام حرم پیاده / دعوت نکردی من رو، غم تو دلم زیاده

حالا دارم می سوزم، تو حســرت کربلا / دوباره قسمت نشد، بازم جا مونـــدم آقــا

سهــم من شد از حرم، چشم تر یه دنیا غم / کــاش بینم این شب ها، خــواب حرم 

یه عــــده دارن آقــــا، طی می کنن جــــاده ها / الان پای پیــــاده دارن میــــرن کربلا

یه عده هم مثل من با چشمای خیس آقا / زل می زنن به عکــس غروب کرب و بلا

دلــــم تنگــــه می خـــوام حــالا / بــــرم مشهـــــد پــیـــش امــــام رضـــــا (ع)

 

دانلود

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

سید یاسر جبرائیلی:

حاج حسین شریعتمداری حکم پدر معنوی همه ما فعالان جوان حوزه رسانه انقلاب را دارد. سال ها توفیق شاگردی ایشان را داشتیم و هنوز هم خود را شاگردشان می دانیم؛ رابطه معنوی مان با این بزرگمرد، به لطف خدا همچنان باحرارت است و ارادتمان به مقام بصیرت و معنویت و اخلاق او روز به روز افزون تر می شود. امشب که برای خداحافظی سفر کربلا با حاج حسین تماس داشتم، برایم دعای سفر خواند و پیامکی برایم فرستاد که اجازه گرفتم بازنشرش دهم:


"آن روز ها می گفتیم "ایران شده کرب بلا مهدی بیا مهدی بیا " حالا باید بگوئیم " ایران رفته کرب بلا، مهدی بیا مهدی بیآ " .... چه میدانیم ؟ شاید این همه شور و دلدادگی ، ظهور مراد غایبمان - ارواحنا لتراب مقدمه الفداء -  را در پی داشته باشد؟ انشاءالله"

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
آیا وقت آن نرسیده است که مدعیان ایمان ، قلبشان براى یاد خدا نرم و آرام شود؟
در حالات فضیل بن عیاض وارد است که دزد معروفى بود که مردم از دست او خواب راحت نداشتند، شبى از دیوار خانه اى بالا مى رود، به قصد ورود به منزل روى دیوار مى نشیند. خانه از آن شخص عابد و زاهدى بود، که شب زنده دارى مى کرد، نماز شب مى خواند، دعا مى نمود اما در آن لحظه به تلاوت قرآن مشغول بود، صداى حزین قرائت قرآنش به گوش مى رسید، ناگهان این آیه را تلاوت کرد: الم یان للذین آمنوا ان تخشع قلوبهم لذکر الله آیا وقت آن نرسیده است که مدعیان ایمان ، قلبشان براى یاد خدا نرم و آرام شود؟ تا کى قساوت قلب ؟ تا کى تجرى و عصیان ؟ تا کى پشت به خدا کردن ؟! آیا وقت روى گرداندن از گناه و رو کردن به سوى خدا نرسیده است ؟
فضیل بن عیاض همین که این آیه را از روى دیوار شنید، گویى به خود او وحى شد و مخاطب شخص او است . از این رو همانجا گفت : خدایا! چرا، چرا، وقتش رسیده است ، و همین الان موقع آن است .
از دیوار پایین آمد و بعد از آن ، دزدى ، شراب ، قمار و هر چه را که احیانا به آن مبتلا بود، کنار گذاشت . از همه هجرت کرد، از تمام آن آلودگیها دورى گزید، تا حدى که برایش مقدور بود اموال مردم را به صاحبانش پس داد، حقوق الهى را ادا کرد و کوتاهى هاى گذشته را جبران نمود. تا جایى که بعدها یکى از بزرگان گردید، نه فقط مرد باتقوایى شد که مربى و معلمى نمونه براى دیگران گردید.

پی نوشت:
گفتارهاى معنوى ، ص 226 و روضات الجنات
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

آیت الله روح الله قرهی:

اگر می خواهیم رشد داشته باشیم باید اطاعت و ادب در برابر نایب بر حق امام زمان حضرت آیت الله خامنه ای، داشته باشیم، در غیر این صورت همه چیز را باخته ایم.

http://www.rasanews.ir/Images/News/Smal_Pic/3-9-1390/IMAGE634578343130312500.jpg

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مسیر حیات (پیاده روی اربعین) | با مداحی حاج محمود کریمی، میثم مطیعی و روایتگری حاج حسین یکتا
//bayanbox.ir/view/1809860397298145275/1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%AD%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%86-2.jpg

دانلود

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم