منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

۴۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

 

مجموعه ی ۱۰ پوستر آماده چاپ در مورد "چرا مرگ بر آمریکا"

   

10.6 مگابایت
دانلود
   

 

در حالی که دشمن این‌طور اخم میکند، این‌طور متکبّرانه حرف میزند، این‌طور به ملت ایران اهانت میکند، تصریح هم مینماید که میخواهد علیه این نظام و این کشور و منافع آن اقدام کند، عدّه‌ای در این‌جا ذلیلانه و زبونانه میگویند: چه کار کنیم؛ برویم، نرویم، نزدیک شویم، با آنها صحبت کنیم، در خواست کنیم، خواهش کنیم؟! این اهانت به غیرت و عزّت مردم ایران است؛ این نشانه بی غیرتی است؛ این سیاستمداری نیست. سعی میکنند رنگ و لعابی از فهم سیاسی به کار خود بدهند؛ نه، این درست ضدِّ فهم سیاسی است.    [مقام معظم رهبری ۱۳۸۱/۰۳/۰۱]

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
«دعای عهد» دعایی جهت برقراری ارتباط‌ بین ما و امام زمان(عج) است، در این دعا با آن حضرت عهد و پیمان می‌بندیم که در جهت تشکیل حکومت عدل مهدوی زمینه‌سازی کنیم، در این دعا نکاتی مطرح می‌شود که حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز در کتاب «زندگی مهدوی در سایه دعای عهد» به تشریح آن می‌پردازد که در ادامه می‌آید:
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مؤمن هیچ کار خیری را از روی خجالت و حیا ترک نمیکند... به بعضی ها میگویند: آقا! چرا فلان جا نماز یا نافله یا نماز اوّل وقتتان را نخواندید؟ میگویند خجالت کشیدیم! نه! از روی حیا ، هیچ کار نیکی را ترک نکنید... خواهند گفت متظاهر است؟ بگویند... خواهند گفت خودشیرینی میکند؟ بگویند... اگر حرفی حق است و اگر کاری خوب است، آن را به‌خاطر ملاحظه دیگران ترک نکنید... "امام خامنه ای" ۱۳۷۸/۰۵/۰۸

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

یکی از مهم ترین اولویت ها در جامعۀ اسلامی علاوه بر مقابله با کفر، مواجهه با نفاق است. اسلام طی دو دهه از کفر عبور کرد ولی هزار و چهارصد سال است که هنوز درگیر ماجرای نفاق است. اگر بتوانیم انواع چهره‌ها و جلوه‌های نفاق را بشناسیم و رسوایشان کنیم، ظهور بسیار نزدیک خواهد بود.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

شعر بسیار زیبا و حماسی حاج احمد واعظی در مورد تهدیدات غرب علیه ایران محضر رهبر انقلاب

| حتما دریافت نمایید |
 
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

امام صادق علیه ‏السلام: مردى خدمت پیامبر صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم آمد و عرض کرد: اى رسول خدا، به چه کسى نیکى کنم؟ فرمود: به مادرت. عرض کرد: سپس به چه کسى؟ فرمود: به مادرت. عرض کرد: بعد از او به چه کسى؟ فرمود: به مادرت. عرض کرد: سپس به چه کسى؟ فرمود: به پدرت.

متن حدیث:

الإمامُ الصّادقُ علیه‏ السلام : جاءَ رجُلٌ إلَى النَّبیِّ صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم فقالَ : یا رسولَ اللّه ، مَن أبَرُّ ؟ قالَ : اُمَّکَ ، قالَ : ثُمّ مَن ؟ قالَ : اُمَّکَ ، قالَ : ثُمَّ مَن ؟ قالَ : اُمَّکَ ، قالَ : ثُمّ مَن ؟ قالَ : أباکَ .

<الکافی: 2 / 159 / 9 منتخب میزان الحکمة : 614>

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مقتدر مظلوم یعنی کسی که بزرگان عالم سیاست حرفش را حجت می دانند ولی درکشورش حرفش برزمین می ماند.

مقتدر مظلوم یعنی کسی که برای غصب جایگاهش هر کاری می کنند ولی وقتی پایشان به سنگ گیر می کند دم از او می زنند.

مقتدر مظلوم یعنی کسی که واضح از نیاز های کشورش سخن می گوید ولی مدعیان ولایت مداری همان داشته ها را هم به باد می دهند.

مقتدر مظلوم یعنی کسی که با استناد به آیات و روایات از امیدواری به کفر نهی می کند ولی چشم چشم گویان با استناد به موازین بین الملل! حرفش را نادیده می گیرند.

مقتدر مظلوم یعنی کسی که با زبان، جانشین امام معصوم خطابش می کنند ولی در عمل حکم مجامع جهانی را به حکم حضرتش ترجیح می دهند.

مقتدر مظلوم یعنی کسی که سالهاست راه پویایی اقتصاد را تذکر می دهد ولی عقل کل های همه چیز بلد خلاف حرفش عمل می کنند.

مقتدر مظلوم کسی است که به حکم رحمه للعالمین بودن جدش سالهاست دشمنانش هم از گزندش در امانند ولی در خفا دندان حسد بر هم می سایند.

مقتدر مظلوم کسی است که ۲۰ سال است خطر فرهنگی را گوشزد می کند ولی متملقان روشنفکرنما کشور را به سوی دیگری می کشانند.

در اقتدارش همین بس که با اشاره انگشتش سرنوشت جهانی تغییر می کند و در مظلومیتش همین بس که در پایتخت تشیع حرفش برزمین مانده…

رهبرت را یاری کن…


//bayanbox.ir/view/24090516318342253/%D9%85%D9%82%D8%AA%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D8%B8%D9%84%D9%88%D9%85.jpg

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

 

سخنان حجت الاسلام دکتر نبویان

پیرامون تفاهم(توافق) هسته ای سوئیس (لوزان)

در موسسه امام خمینی(ره) قم

 

دانلود

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
این سنگ قبر متعلق به مادر هفت تن از شهدای گرانقدر دفاع مقدس است، بانویی که همسرش نیز به فیض شهادت نائل آمده است.
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

 

سخنان جنجالی حجت الاسلام رسایی در مجلس درباره تفاهم(توافق) هسته ای سوئیس : 

«آقای ظریف دیشب در تلویزیون می گویند هنوز هیچ چیز توفق نشده و هیچ چیز الزام آور نیست.. خب برادر من این جشن و سرور شما برای چیست ؟ چرا ملت را سر کار می گذارید ؟ اگر هیچ چیز الزام آور نیست چه پیروزی و چه تبریکی.. دولت خودش به خودش تبریک می گوید..»

 

حجم : ۳٫۴۸ مگابایت

دانلود

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

پرسش در قبر معمولاً برای این است که شخص قصوری داشته یا به تکلیف خود عمل نکرده است، از این رو او را در قبر مورد پرسش و بازجویی قرار می‌دهند. در این میان، انبیاء، شهدا و چند قشر دیگر مورد پرسش قرار نمی‌گیرند.

خبرگزاری فارس: چه کسانی از پاسخگویی در قبر معاف هستند
عالم مردگان از جمله عوالمی است که هر فردی علاقه دارد بیشتر از این عالَم بداند، چرا که مرگ از جمله مباحثی است که هر فردی روزی با آن دست به گریبان خواهد شد، همچنین حضرت رسول(ص) می‌فرمایند: «اذا رایتم الربیع فاکثروا ذکر النشور»؛ هرگاه بهار را دیدید، بسیار یاد قیامت کنید.

آنچه در ادامه می‌‌آید مباحثی است که به طرح پرسش و پاسخ درباره مرگ و معاد می‌پردازد و برگرفته از کتاب «عالم برزخ؛ عالم حیات و زندگی» اثر حجت‌الاسلام اسدالله محمدی‌نیا از پژوهشگران حوزه علمیه قم است...

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

  «نحن قوة حیدریه» با مداحی مسعود پیرایش


حجم : ۴٫۸ مگابایت

دانلود

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مطابق با فتاوای آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای؛ توسط حجت‌الاسلام ‌و المسلمین فلاح‌زاده


پاسخ به سؤالات شرعی مخاطبان درباره‌ی احکام محیط زیست

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1394/139401131512a23e2.jpg* نگاه اسلام به طبیعت و محیط -اعم از جاندار و بی‌جان - عاطفی، اخلاقی، معنوی و هدایت‌گرانه است و برخورداری از مواهب طبیعی نیز بر پایه‌ی اصولی متین، عادلانه، حکیمانه، متوازن و سازنده استوار گردیده است. رهبر انقلاب ۱۳۸۲/۰۳/۲۰

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (KHAMENEI.IR) همزمان با هفته منابع طبیعی، اعلام کرد به پرسش‌های شرعی مخاطبان که درباره احکام محیط زیست پاسخ می‌دهد.
حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده -عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و رئیس مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی- به پرتکرارترین سؤالات مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ داده‌اند که متن پاسخ‌ها همزمان با ۱۳ فروردین‌ماه روز طبیعت به شرح زیر منتشر می‌شود.

فهرست:
الف) هوا
ب) آب‌ها
ج) زمین و گیاهان
د) حیوانات
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

یادداشت حجت الاسلام پناهیان به مناسبت 12 فروردین

جمهوری اسلامی، شاخۀ ایرانی «انقلاب جهانی اسلام»/استاد پناهیان

«بذر شجرۀ طیبۀ «انقلاب اسلامی» در کنار چشمۀ زمزم به دستان پاک پیامبر(ص) کاشته شد. در مکه آن را سرکوب کردند، از مدینه سربرآورد. در مدینه مظلوم واقع شد و در کوفه به اقتدار رسید. در کوفه با ناجوانمردی خواستند آن را به خاک بسپارند، در کربلا قیام کرد. در عاشورا آن را به خاک و خون کشاندند تا نابودش کنند، ریشه‌های خود را در دل زمین گستراند و جاودانه شد؛ تا در زمان ما جلوه‌گر گشت و 22بهمن57 سرزمین ما را رویاند.»


http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/11/20/898486_391.jpg
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم