منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

۳۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

(( آثار و برکات یاد خدا )) در کلام امام خمینی (ره) / فیلم: علامه حسن زاده آملی: دستی بجنبانید و خودتان را بسازید / صوت : ترتیل جزء چهارم و مناجات با خدا

«ترما»  برای یاری امام حسین هم آمد ولی اهل سرعت نبود. او نزدیک کوفه به حضرت برخورد کرد و به ایشان فرمود: آقا! اوضاع کوفه برگشته به آنجا نروید. حضرت فرمودند: ما یک قراری داریم می رویم. او گفت: آقا! پس من برای زن و بچه ام که در یمن هستند آذوقه می برم و می آیم. حضرت فرمودند: اگر می آیی زود و سریع بیا. اما او فرصت را از دست داد و رفت آذوقه برساند اما وقتی برگشت در همین منزل به او گفتند کار تمام شد. عاشورا که منتظر ما نمی ماند تا برویم قرض هایمان را بدهیم، نماز و روزه های خود را به جا آوریم و با زن و بچه مان سیر دیدار کنیم بعد بیاییم.

این آخری‌ها دیگر چشم‌هایمان به آسمان دوخته شده بود، با اشتیاق منتظر آمدنش بودیم تا رود پرتلاطم نفس را به ساحل آرامشش برسانیم. خسته از روزمرگی‌ها و تنش‌های همیشگی زندگی این روزهای‌مان بودیم. دلمان تنگ نواهای دلنشین نیایش با محبوب شده بود. نوای شورانگیز "اللهم رب شهر رمضان" در تمام وجودمان می‌پیچید... 
 
بالاخره آمد آن‌که منتظرش بودیم. مسافر کریم‌مان از سفر یکساله‌ی خود بازگشت تا بار دیگر در سحرگاهان به یاد ماندنی‌اش زمزمه کنیم نوای "اللهم انی اسألک من بهائک بأبهاه و کل بهائک بهی" دعای سحر را و روزهای حالا گرم‌ شده‌اش تمرین تقوای‌مان باشد و لحظه‌ی افطارش یادآور حس خوب دوستی با محبوب...
 
به برکت و میمنت این میهمانی الهی سفره‌ ای از معارف، نصایح اخلاقی، حکایات شیرین علما و حکمای الهی و مناجات و توسل را در قالب متن، صوت، و فیلم برای میهمانان ماه خدا خواهیم گشود تا ان شاءالله موجب تزکیه و تعالی هر چه بیش تر مخاطبان روزه‌دار بوده باشد.
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

http://masaf.ir/images/%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%A7%2094%20%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87%20%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D9%86%202-51796-shia%20muslim.jpg

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور-احیای نیمه شعبان 94-62دقیقه-10 مگابایت
دانلود فایل
دانلود سخنرانی استاد رائفی پور-احیای نیمه شعبان 94-62دقیقه-35 مگابایت
دانلود فایل
دانلود مراسم احیای نیمه شعبان 94 حاج محمد طاهری -103 دقیقه-17مگابایت
دانلود فایل
دانلود مراسم احیای نیمه شعبان 94 حاج محمد طاهری -103 دقیقه-58مگابایت
دانلود فایل

http://masaf.ir/images/%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%A7%2094%20%D9%86%DB%8C%D9%85%D9%87%20%D8%B4%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D9%86%201-71314-shia%20muslim.JPG

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

استاد منظوری امام زاده / جنگ نرم

http://s5.picofile.com/file/8170874650/sait.jpg

دانلود

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

در پی تشییع باشکوه و غیرتمندانه‌ی پیکر مطهر ۲۷۰ شهید دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه و حماسی مردم،رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه ای،پیام تقدیر و سپاس صادر کردند.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1394/139403271710a4cc1.jpg
متن پیام رهبر انقلاب به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند و صلوات و تحیات خدا بر شهیدان مظلوم غواص که با ظهور و حضور خود این فروغ خاموش‌نشدنی را مدد رساندند و پرچم یادهای عزیز و گرانبها و ذخیره‌های معنوی امت را با شکوهی هر چه تمام‌تر در کشور برافراشتند.
سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم‌دیده‌ی شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده‌ی شما. سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید. و سپاس بی‌پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه‌های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردید‌ناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می‌فرماید و غبارها را می‌زداید. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت‌پذیر که خطاب لطیف الهی را به‌درستی می‌شناسید
و می‌نیوشید و پاسخ می‌گویید. حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه‌های به‌میهن‌بازگشته یکی از به‌یادماندنی‌ترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما.
و سپاس بی‌حد از خدای مالک دلها و سلام بی‌پایان بر حضرت بقیه‌الله روحی فداه که صاحب این ثروت عظیم است.
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
سیّد علی خامنه ای
 ۲۶ خرداد

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

روزهای پایانی ماه شعبان المعظم در پیش است. حضرت امام رضا علیه السلام برای این روزها توصیه ای به اباصلت هروی فرمودند که با نوای میثم مطیعی در ادامه می‌آید. 


مناجات با خدا
دانلود فایل
http://www.rajanews.com/sites/default/files/content/images/story/94-03/23/%D9%85%DB%8C%D8%AB%D9%85%20%D9%85%D8%B7%DB%8C%D8%B9%DB%8C.jpg

 
ابَوُالصّلت هَروى روایت کرده است که در جمعه آخر ماه شعبان به خدمت حضرت امام رضا (علیه السّلام) رفتم.
 
حضرت فرمود: اى ابوالصَّلْت اکثَر ماه شعبان رفت و این جمعه آخر آن است پس تدارک و تلافى کن در آن چه از این ماه مانده است تقصیرهایى را که در ایّام گذشته این ماه کرده اى و بر تو باد که بر آنچه نافع است براى تو رُو آورى و دعا و استغفار بسیار کن و تلاوت قرآن مجید بسیار کن و توبه کن به سوى خدا از گناهان خود تا آنکه چون ماه مبارک درآید خالص گردانیده باشى خود را براى خدا و مگذار در گردن خود امانت و حق کسى را مگر آنکه ادا کنى و مگذار در دل خود کینه کسى را مگر آنکه بیرون کنى و مگذار گناهى را که مى کرده اى مگر آنکه ترک کنى و از خدا بترس و توکّل کن بر خدا در پنهان و آشکار امور خود و هر که بر خدا توکّل کند خدا او را بس است.
 
و بسیار بخوان در بقیّه این ماه این دعا را:
 
اَللّهُمَّ اِنْ لَمْ تَکُنْ غَفَرْتَ لَنا فیما مَضى مِنْ شَعْبانَ فَاغْفِرْ لَنا فیما بَقِىَ مِنْهُ
 
خدایا اگر در آن قسمت از ماه شعبان که گذشته ما را نیامرزیده اى در آن قسمت که از این ماه مانده بیامرزمان.
 
به درستى که حقّ تعالى در این ماه آزاد مى گرداند بندهاى بسیار از آتش جهنّم براى حرمت ماه مبارک رمضان.
 
متن کامل روایت؛
 
عَنْ عَبْدِ السَّلَامِ بْنِ صَالِحٍ الْهَرَوِیِّ قَالَ دَخَلْتُ عَلَى أَبِی الْحَسَنِ عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا ع فِی آخِرِ جُمُعَةٍ مِنْ شَعْبَانَ فَقَالَ لِی یَا أَبَا الصَّلْتِ إِنَّ شَعْبَانَ قَدْ مَضَى أَکْثَرُهُ وَ هَذَا آخِرُ جُمُعَةٍ مِنْهُ فَتَدَارَکْ فِیمَا بَقِیَ مِنْهُ تَقْصِیرَکَ فِیمَا مَضَى مِنْهُ وَ عَلَیْکَ بِالْإِقْبَالِ عَلَى مَا یَعْنِیکَ وَ تَرْکِ مَا لَا یَعْنِیکَ وَ أَکْثِرْ مِنَ الدُّعَاءِ وَ الِاسْتِغْفَارِ وَ تِلَاوَةِ الْقُرْآنِ وَ تُبْ إِلَى اللَّهِ مِنْ ذُنُوبِکَ لِیُقْبِلَ شَهْرُ اللَّهِ إِلَیْکَ وَ أَنْتَ مُخْلِصٌ لِلَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ لَا تَدَعَنَّ أَمَانَةً فِی عُنُقِکَ إِلَّا أَدَّیْتَهَا وَ لَا فِی قَلْبِکَ حِقْداً عَلَى مُؤْمِنٍ إِلَّا نَزَعْتَهُ وَ لَا ذَنْباً أَنْتَ مُرْتَکِبُهُ إِلَّا قَلَعْتَ عَنْهُ وَ اتَّقِ اللَّهَ وَ تَوَکَّلْ عَلَیْهِ فِی سِرِّ أَمْرِکَ وَ عَلَانِیَتِکَ وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدْراً وَ أَکْثِرْ مِنْ أَنْ تَقُولَ فِیمَا بَقِیَ مِنْ هَذَا الشَّهْرِ اللَّهُمَّ إِنْ لَمْ تَکُنْ قَدْ غَفَرْتَ لَنَا فِی مَا مَضَى مِنْ شَعْبَانَ فَاغْفِرْ لَنَا فِیمَا بَقِیَ مِنْهُ فَإِنَّ اللَّهَ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى یُعْتِقُ فِی هَذَا الشَّهْرِ رِقَاباً مِنَ النَّارِ لِحُرْمَةِ شَهْرِ رَمَضَان‏.(۱)
-----------------------------
پی نوشت ها:
 
(۱) منبع: عیون اخبار الرضا، جلد۲، صفحه
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

یکی از سوالاتی که مورد ابتلای خیلی از مردم است موضوع نحوه محاسبه خمس است. یعنی خیلی از مومنین هم حتی نمی دانند که چطور باید خمس مالشان را محاسبه کنند. برای این منظور به صورت خلاصه وار نکاتی را بیان می کنیم:

http://img.tebyan.net/big/1392/03/1651721481311341652466991942314870182196160.jpg

۱- اولین مساله که باید دانسته شود اینست که خمس به چه چیزی تعلق می گیرد؟ خمس برای پس اندازی است که در یکسال گذشته جمع شده است.

۲- البته پس انداز سال های قبلی که خمس آن داده نشده هم مشمول خمس می شود.

۳- یادمان نرود مقصود از پس انداز فقط پول نیست و آنچه از مخارج زندگی زیاد آمده مانند برنج و حبوبات و مایحتاج دیگر اضافی مانده در منزل هم مشمول خمس اند.

۴- در عوض چیزهایی مثل فرش و یخچال و ماشین که مورد استفاده و نیاز افراد هستند هرچند سال بر آنها بگذرد خمس ندارند.

۵- اگر از درآمد سال چیزی خریدیم که احتیاج نداشتیم و استفاده نشده مثل ماشینی که گوشه پارکینگ یکسال مانده خمسش را باید بدهیم.

۶- اگر مالی مشمول خمس می شد ولی خمسش را سر سال خمسی ندادیم و سال بعد با آن پول یکی از وسایل ضروری زندگی را خریدیم باز هم خمس آن ساقط نمی ود و باید بپردازیم.

۷- اگر پس انداز پول نبود و برای مثال طلا پس انداز کردیم تفاوتی نمی کند و خمس دارد.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

به گزارش فرهنگ نیوز ، سال ۲۰۱۱، اولین بار نام یمن در اوضاع پیچیده منطقه به عنوان کشوری که مردمانش به مقابله با نظام طاغوت مستقر به پا خواستند بر سر زبان ها افتاد. قبل‌تر نیز مردم کشورهای منطقه رفتار به شدت ظالمانه عبدالله صالح حاکم یمن نسبت به الحوثی‌ها را مشاهده کردند اما حالا و بعد از کش و قوس‌های فراوان که این حاکم، یمن را به زور اهرم سرکوب نگه داری کرده بود همان حزب سیاسی مظلوم یمن یعنی انصارالله توانستند بنا به درخواست مردم، حکومت را در دست بگیرد اما این تازه اول ماجرا بود.

یمن با حاکمیت انصارالله به دلیل خط مشی "مقاوم محور" خود در برابر غرب و مرتجعین منطقه آماج حمله قرار گرفت. عربستان به نیابت از قدرت های غربی وظیفه ریشه کن کردن نهال نوپای انقلاب در یمن را برعهده گرفت و رفتاری شبیه رژیم صهیونیستی در برابر غزه را این بار در برابر مردم مظلوم یمن در پیش گرفت تا نشان دهد در رفتار وحشیانه و ددمنشانه چیزی از ارباب صهیون خود کم ندارد.

یمن هر روزه آماج حملات عربستان قرار می گیرد. کودکان یتیم می شوند و مادرها بی فرزند. حصر این مردم بی دفاع روز به روز تنگ تر می شود و شورای امنیت سازمان ملل تنها به اظهار تأسف در مقابل سیل حملات به یمن اکتفا می کند. اخبار این اوضاع وخیم در لابلای اخبار دیگر گم یا کم‌رنگ می شود.

به همین خاطر بر آن شدیم همچون دیگر دوستان در سرتاسر نقاط کشور که طبق حدیث شریفه پیامبر اکرم که می فرمایند:"من یمنی هستم" خود را همراه و همجنس برادران یمنی خود می دانند، در حد وسع خود گوشه ای از اخبار این سرزمین را نشر دهیم.

اگر ندای "من یمنی‌ام" مردم عزیزمان که هر روز در سرتاسر کشور شنیده می شود با صدای بلندتری فریاد زده نشود، دشمنان به خیال خام خود گمان می‌کنند می توانند بدون هیچ هزینه ای هر روز زنان و کودکان بیشتری را به شهادت برسانند و جوی خون را عریض‌تر کنند اما شما مردم عزیز ایران نمی گذارید یمن تنها بماند ما نیز عهد می بندیم به وظیفه کوچک خود که پژواک صدای شما است، عمل کنیم. البته در کنار این هدف، انتشار با صحت و سرعت اخبار یمن و همچنین ارائه تحلیل از شرایط موجود را نیز از اهداف خود می دانیم.

به زودی بخش های متنوع دیگر نیز بر روی http://iamyemeni.ir قرار خواهد گرفت. اگر شما نیز خود را یک یمنی می‌دانید، ما را در انجام این موضوع همراهی کنید و در این وظیفه ما را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارید.
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

سخنرانی استاد پناهیان
موضوع سخنرانی: ظهور مقدمات ظهور

مکان: مصلی امام خمینی(ره)

//bayanbox.ir/view/6427767251361631538/Ax-Panahian-Seri1-12.jpg

مدت: 30 دقیقه |دریافت با کیفیت: [متوسط(3.9MB) | خوب(13.7MB) ]

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

 

مداحی انقلابی محمد رضا طاهری با عنوان «می کند رجزخوانی قاسم سلیمانی»

 

می بینــد این را، دنیــا به زودی / می پاشــد از هـم آل سعـودی

مــی رســد ایــن شـعـــار جــهــانـی / انا یمــانی، انــا یــمـــانــی

بــشکــــن سکــــوتــو، وقـت قیــامــه / راه شـهــــادت دارد ادامـــه

درجــبــهــه هــا بــود، شـور حسینــی / پـایـنــده بــادا راه خمـیـنــی

می کنم زجزخوانی در کلام پایانی / غم ندارد ایران با سید خراسانی

 

حجم : ۶٫۴۴ مگابایت

دانلود

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

شعری از رهبر انقلاب در وصف آقا امام زمان(عج)

دل را ز بی خودی سر از خود رمیدن است
جان را هوای از قفس تن پریدن است

از بیم مرگ نیست که سرداده ام فغان
بانگ جرس زشوق به منزل رسیدن است

دستم نمی رسد که دل از سینه برکنم
باری علاج شکر گریبان دریدن است

شامم سیه تر است ز گیسوی سرکشت
خورشید من برآی که وقت دمیدن است

سوی تو ای خلاصه گلزار زندگی
مرغ نگه در آرزوی پرکشیدن است

بگرفته آب و رنگ زفیض حضور تو
هرگل دراین چمن که سزاوار دیدن است

با اهل درد شرح غم خود نمی کنم
تقدیر قصه دل من ناشنیدن است

آن را که لب به جام هوس گشت آشنا
روزی (امین) سزا لب حسرت گزیدن است

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000425/nf00425907-3.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000425/nf00425907-2.jpg

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000425/nf00425907-1.jpg
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
پوستر / اجازه نمی دهیم...
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

رهبر معظّم انقلاب در دیدار قاریان قرآن: اگر یک قدم جلو برویم، خدای متعال به ما نیروی مضاعف میبخشد... اگر بصیرت وجود داشته باشد، انسان راه را درست بشناسد، آن‌وقت عزم و اراده هم به‌خرج بدهد و نشان بدهد، راه، آسان پیموده خواهد شد؛اِن تَنصُروا اللهَ یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم؛نصرت خدا یعنی همین؛ راه خدا را شناختن و پیدا کردن، دنبال آن رفتن، به توطئه‌ی دشمن، به تحمیق و تحمیل دشمن تن ندادن. [دریافت فایل قابل چاپ]

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/29869/C/13940309_0129869-1.jpg

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم