منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

۲۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

اخیراً پوستری با موضوع تحریم کالاهای وابسته به شرکت‌های صهیونیستی از سوی کمپین‌های مدافع حقوق مردم مظلوم فلسطین منتشر و با استقبال حامیان آزادسازی قدس روبرو شده است.

این پوستر با هدف آگاه‌سازی و نشان دادن یکی از روش‌های حمایت از مردم مظلوم فلسطین از طریق تحریم کالاهای وابسته به کمپانی‌های صهیونیستی منتشر شده است.

کوکاکولا بودجه جنگ‌ها و نسل کشی فلسطینی‌ها را تأمین می‌کند. سلول‌های مغزی را می‌کشد. دشمن و عامل ایجاد خشونت، اعتیاد و بیماری است.

کمپانی کوکاکولا از سال 1966 همکاری خود را به طور رسمی با رژیم صهیونیستی آغاز کرد، این کمپانی در این سال با شکستن تحریم اقتصادی اعراب علیه این رژیم، یک کارخانه در اسرائیل تاسیس کرد و از این زمان 17 درصد از درآمد خود را به پروژه ارض موعود صهیونیست‌ها اختصاص داد.

تأسیس اولین کارخانه کوکاکولا در فلسطین اشغالی

بنا به گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، 6 واقعه مهم و حیاتی در سال 1966 برای این رژیم به وقوع پیوسته است که یکی از آنها مخالفت آشکار کمپانی کوکا‌کولا با تحریم اسرائیل از سوی کشورهای اسلامی و شروع همکاری با این کمپانی است.

این کمپانی همچنین برای خشنودی این رژیم گاهی در تبلیغات خود به طور آشکار اعتقادات مسلمانان را به سخره می‌گیرد و خشم مسلمانان را بیش از پیش برمی‌انگیزد.

کمپانی کوکاکولا تا سال 1391 بیش از 146 هزار و 200 شعبه در سراسر دنیا داشت که در این شعبه‌ها هر روز یک میلیارد و 800 میلیون محصول به فروش می‌رساند.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

 

اعترافات مایکل لدین (مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا)

پیرامون ارتباط سران فتنه با آمریکا
 

مایکل‌لدین: تحریم‌ها در حمایت از سران سبز بود

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

با نگاه به حوادث منطقه میتوان فهمید که این اتفاقات در دنیای امروز عادی نیست،یک دنیا بسیج شده است برای نابودی شیعه اما فرزندان مهدی فاطمه(عج) با تمام توان مقابل این حملات ایستاده است و مقاومت میکند...

امروز مدافعان حرم اهل بیت در کشور های عراق و سوریه جانشان را فدا میکنند تا از حریم امام زمانشان دفاع کنند.

کسانی که ندای هل من ناصر امام زمانشان را شنیده اند و لبیک گویان به جبهه های مقاومت راهی شدند؛مقاومتی تا ظهور و پیروزی نهایی که بی شک نصیب ما خواهد شد.

" کلنا عباسک " فقط ذکر قابل تکرار نیست یا نوشته ای در دست من و تو، باید " کُلُّنا " را باور کرد ، نیت کرد، آنقدر تکرار کرد تا در خونمان جاری شود همانطور که در رگهای قمر بنی هاشم جاری بودو لحظه ای از آن عقب نشینی نکرد.....

" کلنا عباسک یا مهدی " گفتار نیست ، رفتار است ، رفتاری که عباسی بودن برای آن یگانه هستی را به عرصه ظهور می رساند.

" کلنا عباسک یا مهدی" را باور کنیم تا تبدیل به فرهنگی شود در این بحبوحه فسادهای چشمگیر و در این آشوبهای فراگیر ، ندیدن امام عیب نیست ، گرچه آرزوی هر کس دیدن روی آخرین ماه بنی هاشم است ، اما نشناختن او ننگ است و مرگش ، مرگش جاهلیت ، پس تلاش می کنیم او را بشناسیم ، زمینه ساز ظهورش باشیم ، باشد که وقت مرگ ، سرمان بر روی دامان پر مهر و عطوفت امام زمانمان باشد.

امروز فرمانده جبهه مقاومت سردار سرلگشر حاج قاسم سلیمانی که به حق در این سال های اخیر پرچمدار مقاومت در بین شیعیان بودند با نوشتن شعاری این حرف را تاکید کردند که مقاومت و جنگ شیعه امروز برای زمینه سازی ظهور و دفاع از حریم ولایت و امامت حضرت مهدی(عج) است...

چندی پیش تحت عنوان " کلنا عباسک یا مهدی" در فضای مجازی راه اندازی شده که از این طریق عاشقان ظهور را هم صدا به شوق آورد.

این کمپین از حدیث امام زمان (عج) با این مضمون " هر کجا روضه حضرت ابوالفضل (ع) برپا باشد من در آن مکان حضور دارم"  چنین برداشت کردند که آن حضرت برای ظهورش نیازمند یاری همچون حضرت عباس (ع) است که عاشقان آن حضرت در پی آن؛اقدام به راه اندازی این کمپین مردمی کردند.
تصاویر متعددی از سراسر دنیا از جمله ایران،یمن،عراق، آلمان،بحرین،لبنان و...  با این شعار در فضای مجازی ارسال شده است.
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

امام رضا علیه السلام فرمودند: «من زارها عارفا بحقها فله الجنه»

تصویری به مناسبت میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها خدمت شما تقدیم می کنیم مزین است به حدیث شریف امام رضا علیه السلام درباره زیارت حضرت معصومه سلام الله علیها.

برای دریافت تصویر، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

حدیث من زارها عارفا بحقها فله الجنه / ولادت حضرت معصومه (س)

من زارها عارفا بحقها فله الجنه

حدیث من زارها عارفا بحقها فله الجنه / ولادت حضرت معصومه (س)

برای مشاهده تصویر در ابعاد اصلی ، روی تصویر بالا کلیک کنید.

هر گونه استفاده از تصاویر (در قالب بنر ، پوستر و یا امور تجاری) که موجب نشر فرهنگ اسلامی می شود موجب خوشحالی و رضایت ماست.

یا علی مدد

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

حجت الاسلام و المسلمین میرباقری

http://nmedia.afs-cdn.ir/v1/image/Sikdo-u5Uw_cLGq3IahZdCKk8gp_gjftzhy2x4evHbpjbxaMFLqC1w/s/w417

دریافت

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
بازگشت پیکر 175 شهید غواص دوران دفاع مقدس به کشور با همراهی اهالی فرهنگ مواجه بود؛ همراهی از جنس دل‌نوشته‌، سروده‌ و یاد و خاطره‌.

همزمان با تشییع پیکر پاک این شهدا در سالروز شهادت امام صادق(ع) در شهرهای مختلف کشور، تعدادی از شاعران جدیدترین سروده‌های خود را به مقام این شهدا تقدیم و زبان را معطر به نام و یاد این بزرگواران کردند. سروده ذیل از میلاد عرفان‌پور، از شاعران جوان کشور، است که در رثای شهدای گمنام سروده شده و توسط میثم مطیعی نیز در هیئت میثاق با شهدای دانشگاه امام صادق(ع) قرائت شده است.

به‌سیل اشک باید شست راه کاروان‌ها را
هنوز از جبهه می‌آرند تابوت جوان‌ها را

کدامین کاروان آهنگ یوسف با خودش دارد
غم ابرو کمان‌ها می‌نوازد قد کمان‌ها را

نه پیراهن به تن مانده، نه بوی پیرهن مانده
امان از این چنین داغی که می‌برّد امان‌ها را

امان از این چنین سوزی که در داغ عزیزان است
امان از این چنین داغی که می‌برد امان‌ها را

به ما با چشم و ابرو گفته بودند از چنین روزی
دریغا دیر فهمیدیم آن خط و نشان‌ها را

به‌دنبال جوان خوش‌قد و بالای خود بودند
همانانی که با خود می‌برند این استخوان‌ها را

خبر دادند یوسف‌ها به کنعان بازمی‌گردند
ندانستیم با تابوت می‌آرند آنها را

اگر دریا نمی‌گنجد به کوزه با چه اعجازی
میان چفیه پیچیدند جسم پهلوان‌ها را؟

به‌روی شانه لرزان مردم یک به یک رفتند
خدا از شانه مردم نگیرد این تکان‌ها را
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

فضیل بن یسار از امام جعفر صادق علیه‌السلام نقل کرده که فرمود: اصحاب قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مردانی هستند که ادعای شهادت دارند و تمنا می‌کنند که در راه خدا کشته گردند.شعار آنان یالثارات الحسین(علیه السلام ) است.
متن حدیث:

http://www.bahjat.org/images/stories/thumbnails/images-vejeh-nameh-Matlab-Vijeh-Hazrat%20sadegh04-520x273.jpg

فضیل بن یسار عن ابی عبدالله علیه‌السلام قال: و هم من خشیة الله مشفقون، یدعون بالشهادة و یتمنون ان یقتلوا فی سبیل الله، شعارهم یا لثارات الحسین علیه السلام.

«مستدرک الوسائل جلد 11، صفحه 14»

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

۵ قطعه مداحی ماندگار از حاج سعید حدادیان، حاج محمود کریمی، سید مجید بنی فاطمه، حاج مهدی سلحشور و عبدالرضا هلالی که در رثای علمدار کربلا حضرت عباس بن علی علیهما السلام سروده شده‌اند به همراه متن آن

http://www.rajanews.com/sites/default/files/styles/newspage_big/public/content/images/story/94-05/15/Gamar%204.jpg?itok=OJVgYwln

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
صحبت های حجت الاسلام حاجتی در رابطه با بعضی از پیش بینی های امام خمینی (ره)
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مجموعه بشارت های رهبر انقلاب ؛ آیت الله بهجت ؛ استاد پناهیان ، استاد رائفی پور ؛ استاد ماندگاری ؛ و ... درباره انقلاب مردم شریف یمن ... رهبر معظم انقلاب: امروز نگاه کنید همان چیزی که در روایاتِ مربوط به ظهور ولی عصر(عج) وجود دارد امروز حاکم است. آیت الله بهجت: شیعیان در آخرالزمان پیگیر حوادث یمن باشند. استاد ماندگاری: این اتفاقاتی که امروز داره میافته؛خیلی ها نمیدانند؛ اینها همه مقدمه ظهور امام زمان عج است. استاد پناهیان: مردم یمن چشم‌های ما مردم ایران، دل‌های ما مردم ایران، پشت سر انقلاب و قیام شماست و یقین داریم که شما تا آزادی فتح مکه و مدینه از پای نخواهید نشست! 

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

3 قطعه مداحی از حاج منصور ارضی، حاج ابراهیم رهبر و حاج مهدی سلحشور که در فراق امام زمان(عج) سروده شده‌اند به همراه متن آن

رجانیوز این هفته 5 قطعه مداحی از حاج منصور ارضی، حاج ابراهیم رهبر، عبدالرضا هلالی، حمیدرضا علیمی و حاج مهدی سلحشور که در فراق امام زمان(عج) سروده شده‌اند را به همراه متن آن منتشر می‌نماید.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
سخنرانی استاد پناهیان با موضوع دعای فرج و خودسازی

مکان: تهران، هیئت شهدای گمنام

http://sangariha.com/i/attachments/1/1414347951103286_thumb.jpg

دریافت با کیفیت: [متوسط(6.64MB) | خوب(23.4MB) ]

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

آوای انتظار و پیشواز‌های تلفن‌های همراه  راهی برای انتقال فرهنگ‌های تأثیرگذار در جامعه است . سایت شهید کاظمی‌مفتخر است که برای اولین بار در کشور در ابتکاری نو صدای یک شهید را برای این کار آماده و پیاده سازی نمود .

یقینا صحبت‌های پر مغز و رهنمود‌های شهدا می‌تواند خطی شاخص برای جلوگیری از انحرافات جامعه امروزه باشد و اهتمام مسئولین ما به این رهنمود‌ها و قطعا بی تأثیر نخواهد بود .

قطعه‌های انتخاب شده در جدیدترین سری آوای انتظار و پیشواز‌های صحبت شهید کاظمی‌علی رغم گذشت ۱۰ سال هنوز تازگی خود را دارد و متناسب با وقایع امروز جامعه است .

در قطعه برتر این پیشواز‌ها با عنوان  “آمریکا غلط کرد”  که مربوط به سخنرانی شهید کاظمی‌در جمع فرماندهان نیروی زمینی در آذرماه ۱۳۸۴ است  ضمن اعلام آمادگی و با تجربه بودن وضعیت نیروهای مسلح کشورمان می‌گوید :

ما امروز دریایی از تجربه هستیم ، یه لحظه به خودتون اینو نگید که آمریکا میاد بمب می‌زنه … آمریکا غلط کرد آمریکا عراق چه شکلی شکست داده ؟ کی بوده عراق ؟ چه به سرش اومده در عراق ؟ آمریکا در مقابل شما بچه‌ها بدونید و در مقابل وضعیت امروز نیروی زمینی بدانید که خوار و شکست خورده است ، آمریکایی‌ها بالندگی شون به این تجهیزاتشونه ، این تجهیزات تا یک وقتی می تواند به جلو برود در مقابل اراده آدم‌هایی که برای خدا کار می‌کنند این شکست می‌خوره ، شک نکنید در تاریخ بوده این … او یه حساب مادی است ، ولی ما به جای دیگه ای وصلیم.

pishvaz16

همراه اول عنوان ایرانسل دانلود
۷۷۰۸۷ آمریکا غلط کرد (دریای تجربه) ۴۴۱۱۲۰۴۰ دریافت فایل
۷۷۰۸۸ مشق ما ۴۴۱۱۲۰۴۱ دریافت فایل
۷۷۰۸۹ مسئولیت در برابر شهدا ۴۴۱۱۲۰۴۲ دریافت فایل

جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان سه صلوات
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

http://bayanbox.ir/view/3526021690603850689/%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%85-%D8%B4%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%B2%DB%8C.jpg

غوغای عصر ما

سروده ی مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیة الله العظمی مکارم شیرازی

 

لشکر شیطان و داعش هم قسم گردیده است     حیله ها آموخته این جمع خون آشام را

نی غلط گفتم، که شیطان برده ی داعش شده     کس ندیده در جهان قوم چنین بدنام را
لیک اندر پشت آن ها هست شیطان بزرگ     بد سگالی، بی صفاتی، لایق دشنام را

 

دانلود

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
شعرخوانی حماسی و پرشور حاج احمد واعظی در اجتماع دهها هزار نفر از مردم مشهدمقدس در اجتماع مردمی «اجازه نمیدهیم»


دریافت با کیفیت خوب
دریافت با کیفیت متوسط

آمریکا! روح شیطان در آشیانه ی توست/ورد ابلیسیان ترانه ی توست

هر کجا هست آتش افروزی/نام ننگین تو نشانه ی توست

سگ زنجیری تو اسراییل/دست آموز آستانه ی توست

آتش غزه،صور و سوریه/و یمن کار وحشیانه ی توست

ظلم و جور است و قتل و خونریزی/کوله باری که روی شانه توست

تو که هستی که در تمام بلاد/ شعله ی ظلم ظالمانه ی توست

دشمن دیر سال ما هستی/سخن هسته ای بهانه ی توست

بی حیا تو چه کاره ای آخر/مگر این آب و خاک خانه ی توست؟

با تو، مثل تو حرف باید زد/زور افسون تو فسانه ی توست

پیر ما گفته است شیطانی/خون مظلوم آب و دانه ی توست

پس به قول خودتو "گو تو هِل(*go to hell: برو به جهنم*)"/که ته دوزخ آشیانه ی توست

ذره ای عجز را در این میهن

ما اجازه نمیدهیم اصلا

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم