منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

یک ولی خدا میگفت که در عرفات دیدم؛

وجود نازنین امام عصر ارواحنا فداه به مقام معظم رهبری با اسم دعا میکرد

agha1







دریافت فایل


حجة الاسلام صدیقی :

قضیه ی آقا بعد از حضرت امام، خدا شاهده از جزء کرامتهاست. اگر در زمان امام ، آقا به عنوان ولی امر مطرح بود زده بودندش.

آقای طباطبائی میگوید این آیات ولایت را در سوره مائده، خدا جا سازی کرده بود. که اگر این گونه جاسازی نشده بود مورد هجمه اهل سقیفه قرار می گرفت.

امام ایشان را تحت پوشش قرار داد، انگشت هدایتش را هم به سوی او گرفت که این برای ولایت مناسب است، هم تصریح فرمودند که ایشان می تواند این کار را بکند، هم بعنوان اسلام شناس، مثل آفتاب می درخشی، این تعبیراتی را که فقط در مورد ایشان بود. عملأ هم الله أعلم حیث یجعل رسالته.

من همین قدر به شما بگویم ، خدا گواه است بنده از یک ولی خدائی خودم کرامت دیدم . ایشان به من گفتند که شما این سفر دوباره به مدینه بر می گردید و مهمان خانم زهرا سلام الله علیها هستید . مدینه قبل بودم در یکی از سفرها برنامه ای هم نداشتم ، ولی به من فرمودند شما این سفر دوباره به مدینه برمیگردید .

من این تعبیر مهمان خانم زهرا (س) هستید را موقعی که در هواپیما بودم میرفتم یک جریانی پیش آمد در ذهنم آمدکه ما در این سفر مهمان خانم زهرا (س) هستیم .

این ولی خدا میگفت که در عرفات دیدم وجود نازنین امام عصر ارواحنا فداه به مقام معظم رهبری با اسم دعا میکرد .

و با یک حالی گفتند : طوبی له ، طوبی له ، طوبی له .

این عَلَم صاحب دارد ، این سید صاحب دارد ، سر سوزنی هم تعلق به این دنیا ندارد .

نه این عمارت ، نه این رهبری ، نه بر مالشان اضافه کرده ، نه برژستشان اضافه کرده است .

یکی از علمای موجودی که خیلی هم با آقا موافق نیست و جزء نگرانی هاست ، ایشان یک وقت بعد از ولایت آقا به بیت آقا رفته بود ، آقا به زور ایشان را جلو انداختند وپشت سرش نماز خواندند ، رهبر جامعه پشت سر ایشان نماز خواند .

آیت الله خوشوقت میگفتند که من وارد شدم به بیت برای روضه شان شرکت کنم از آن درب آمدم کفشهایم را درآوردم . بعد از روضه هم ایشان یک شامی دارند و شام میدهند وبنا شد که خدمتشان برویم شام. منتها کفش من آنطرف بود .گفتند که حضرت آقا با اصرار نعلین های خودشان را گذاشتند جلوی من و خودشان پا برهنه آمدند .

کجای عالم شما یک همچنین کسی را پیدا میکنید ؟ شما کسی را پیدا میکنید که یک آخوندی تا عمر داشت هر تیری که در ترکش داشت تا آخرین روز حیاتشان هم به امام (ره) زد هم بر ایشان . اما بعد از وفات ، آقا در حق ایشان هم کم نگذاشتند .

کجای عالم شما اینجور پیدا میکنید ،این خُلق ، خُلق سلاطین است ؟ شما یک موجود مادی نفسانی پیدا کنید که بتواند این سعه صدر را داشته باشد، این ژست ژست انبیا ست .آخوند های عادی نمی توانند این کارها را بکنند .

در تمام فراز ونشیبها کسی مثل کوه ، المؤمن کالجبل الراسخ لاتحرکه العواصف این نیست مگر روح انقیاد و بندگی، وهمین هم باعث شده که خدا پرچم را به دست ایشان بدهد .

حضرت امیر(ع) کفشهای پیغمبر را داشتند وصله میزدند، پیغمبر خدا فرمودند : لیضربنکم رجل على تأویل القرآن کما ضربتکم على تنزیله‏

عرض کردند چه کسی است؟ فرمود: هذا خاصف النعل

اصلا اشاره به این تواضع بوده - همین کسی که دارد کفشهای پیغمبرش را پینه میزند - فردا پرچم به دست این است و شما با او مقابله میکنید و او مجبور میشود شمشیر بزند در تاویل ،آنگونه که ما شمشیر زدیم برای تنزیل . لئن شکرتم لأزیدنّکم‏ ‏

بدانید من خیلی حرفها دارم که چه وضعی داشت قبل از انقلاب و انقلاب چه کرده ،امام چه معجزه ایست و چه رهگشایی است برای آمدن امام زمان (عج).

امام مشکل فرج را حل کرد این انقلاب خیلی از مشکلات اعتقادی را حل کرد، امام زمان (عج) انشاءالله تشریف می آورند، انشاءالله نزدیک است. باش تا صبح دولتش بدمد...


قدر این آقا را بدانید ، این سید بزرگوار این رهبر ، والله عبد صالح است ، والله ولی خداست ، اهل ارتباط است ، سیمی وصل داره ، دل شکسته ای داره ،ضجه های سحر داره ، گریه های جانسوز داره ، توسلات داره ، عالَمی با مادرش حضرت زهرا داره ، برایش دعا کنید ،کمکش کنید ، شبهات را بزدائید ، با سعه صدر بدون مراء بدون جدال، با اخلاقتان با سعه صدرتان.  کونوا له زیناً ولا تکونوا علیه شیناً.

مکالمه دوستان (۷)

  • ابوالفضل مهدوی دیوکلائی
  • سلام داداش
    خسته نباشید کلیپ صوتی زیبایی بود.
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز...
    ممنونیم که سر زدید...
    التماس دعا
    یاعلی مدد
  • محمد کاشانی
  • سلام علیکم.داداشی خدا قوت.از اینکه محبت فرمودید بنده رو با وبلاگ خودتون آشنا کردید بسیار ممنونم.
    خدا به صفای نفستون،قلمتون و قدمتون بیافزاید.
    پاسخ:
    سلام همسنگر عزیز...
    از حضور گرمتون بسیار بسیار ممنونیم...
    امیدواریم استفاده کرده باشید...
    با افتخار لینک شدید.

  • فدائی امام زمان
  • سلام
    ممنون...
  • مهدی جلیلوند
  • ممنون از این کلیپ صوتی زیبا که معرفی کردید.
  • خادم مسجد
  • التماس دعا
    برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و سلامتی و طول عمر باعزت امام خامنه ای صلوات
    پاسخ:
    سلام...
    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم

    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت
    از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

    از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی
    بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

    از اینکه با تمام پس انداز عمر خود
    حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

    کم کم به سطح آینه برف می نشست
    دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

    دنبال کودکی که در آن سوی برف بود
    رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

    نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد
    من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

    شاعر کنار جو گذر عمر دید و من
    خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

    سید مهدی نقبایی

    پاسخ:
    سلام...
    بسیار بسیار زیبا بود...
    احسنت... ممنون...
    یاعلی مدد

    ارسال مکالمه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی