منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

نطق های آتشین و ماندگار شهید نمر/فیلم

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۴ ب.ظ

شهید نمر باقر النمر پیش از بازداشتش سخنرانی آتشینی داشته که به شدت سران عربستان سعودی و بحرین را مورد انتقاد قرار داده است.

ارتش نایف کجا هستند تا جلوی فرشته مرگ را بگیرند

شهید نمر باقر النمر که این سخنرانی را پس از مرگ "نایف بن عبدالعزیز" ولیعهد ملعون سعودی ایراد می‌کرد، گفت: ارتش نایف کجاست تا مانع از آن شوند که فرشته مرگ، جان وی را بگیرد،‌ نیروهای اطلاعاتی و سرهنگ‌های وی کجایند تا جلوی ملک الموت را بگیرند اما هم اکنون کرم‌ها در حال خوردن جسد وی هستند و دچار عذاب جهنم شده است.
وی در ادامه به "عبدالله" پادشاه عربستان اشاره می‌کند که وی چرا باید تا آخر عمر و تا زمانی که فرشته مرگ جان وی را بگیرد پادشاه باشد.

شیخ نمر باقر النمر به حدیثی از امام حسین علیه السلام اشاره می‌کند که امام در این حدیث گفته است: فرد خون خوار وارد بهشت نمی شود.

چگونه از مرگ نایف خوشحال نشویم حال آنکه وی فرزندانمان را کشته است

وی افزود: قرآن کریم آیه‌ای دارد که می گوید"روزی که در آن مومنان خوشحال می‌شوند"، ما چگونه از مرگ نایف [ولیعهد سابق عربستان] خوشحال نشویم. چگونه از مرگ کسی که فرزندانمان را به زندان برد خوشحال نشویم. کسی که باعث ایجاد رعب و وحشت شده بود چگونه از مرگش خوشحال نشویم. خدا را [به دلیل مرگ نایف] شکر می‌گوییم و انشالله که عمر همه آنها، آل سعود و آل خلیفه، یکی پس از دیگری گرفته شود.

اگر آل سعود راست می‌گوید به جای سرکوب مردم بحرین برود فلسطین را آزاد کند

این روحانی برجسته تاکید کرد: نظام عربستان نظامی طغیانگر است، چرا نظامیان آل سعود مردم بحرین را می‌کشند، اگر راست می‌گویند بروند و فلسطین را از دست صهیونیست‌ها آزاد کنند. نه آنکه علیه نیم میلیون بحرینی اقدام کنند، مردمی که پاک بوده و بادست های خالی و سینه‌های برهنه به مبارزه می پردازند.


صدام در مقابل ایران نتوانست ایستادگی کند شما چگونه می توانید بایستید

شیخ نمر گفت: زمانی که صدام وارد کویت شد، همه شما [ خطاب به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس] فرار کردید و شما آمریکا را آوردید تا از شما حمایت کند. صدام در آن زمان [سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران] نتوانست مقابل ایران بایستد نه ایرانی که امروز وجود دارد [حال شما چگونه می توانید در مقابل ایران بایستید]


سخنان شهید نمر پس از مرگ نایف بن عبدالعزیز / فیلم


http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1394/13941012204109323.JPG



  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی