منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

آیت الله ناصری:

تهذیب، حداقل شرط لازم برای یاران امام زمان است

جلسات اخلاق آیت الله ناصری در ماه مبارک رمضان

ه گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله محمد ناصری استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه، در سخنرانی خود در مسجد کمر زرین اصفهان، ضمن تأکید بر کذب بودن تعیین زمان برای ظهور امام زمان تصریح کرد: بارها گفته و شنیده ایم که تعیین زمان ظهور از طرف هر کسی کذب محض است و وظیفه ما نیز این است که این فرد را رد و تکذیب کنیم؛ این که کسی بگوید ظهور نزدیک است تناقضی با معارف مهدویت ندارد همچنان که خدای متعال در مورد قیامت نیز با عنوان نزدیک بودن وقت آن یاد کرده و این مشکلی ندارد.

 

آیت الله ناصری در ادامه افزود: برای زمان ظهور حضرت دو گونه علائم عامه و خاصه ذکر شده است که علائم عامه رخ داده است و علائم خاصه هفت علامت همچون یمانی، سفیانی، سید حسنی و ندای آسمانی است و قریب به 10 ماه قبل از ظهور محقق می شود.

 

استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان به تبیین برخی کیفیات ظهور خاطرنشان کرد: این ظهور یک انقلاب مقطعی و موضعی نیست، بلکه یک انقلاب عظیم با ابعاد جهانی است و در این قیام همه قدرت‌های جهانی و منطقه ای، تحت سلطه و اقتدار امام زمان(عج) در می آیند و این اقتدار با یارانی مهذب و مقاوم که ایمان کامل به حضرت دارند محقق می‌شود.

 

وی در مورد ویژگی‌های یاران امام زمان (عج) اظهار کرد: امید است بر اساس آیات و روایات متقن موجود، مردم ایران زمین زمینه سازان ظهور حضرت باشند و در آیه ای نبی اکرم به صحابی خود فرمود «اگر شما اصحاب بی وفایی کردید، قومی بعد از شما می آیند و جبران کار شما را می کنند.» که پس از نزول این آیه پیامبر اکرم دست خود را بر روی زانو سلمان زدند و فرمودند «این قوم سلمان و طایفه آن یعنی ایرانیان هستند که دین خدا را یاری می‌کنند».

 

آیت الله ناصری با اشاره به روایاتی پیرامون اصحاب امام زمان تصریح کرد: در روایات آمده است که اصحاب حضرت اهل مشرق زمین و سرزمین‌های خراسان، قم و طالقان هستند و همه این احادیث بر این مطلب که یاران امام زمان ایرانی هستند صحه می‌گذارند.

 

استاد اخلاق و عرفان حوزه علمیه اصفهان تهذیب را لااقل شرط لازم برای یاوری حضرت عنوان کرد و گفت: خودسازی در این ماه برای توبه از اعمال بد گذشته و تصمیم برای ترک معاصی، لااقل کاری است که یک شیعه برای یاوری امام زمان باید انجام دهد.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی