منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

خود را براى آزادسازی قدس آماده کنید

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۳ ق.ظ

خود را براى آزادسازی قدس آماده کنید

نامه یک جوان فلسطینی به ملت ایران


افسران - اوضاع زنان در آخرالزمان

حجت الاسلام سید کمیل باقرزاده:
خود را براى آزادسازی قدس آماده کنید
امسال با دعوت امام جمعه ى محترم شهرستان نائین و شوراى هماهنگی تبلیغات اسلامی، توفیق شد به عنوان سخنران پایانی مراسم راهپیمایی روز قدس در خدمت مردم شهیدپرور نائین بودم. روز پنجشنبه که داشتم فیشهاى سخنرانیم رو مرتب میکردم، ارتباط با دوست عزیز فلسطینیم در غزه بعد از چند روز قطع تماس برقرار شد. به دوست عزیزمون گفتم که من عازم نائین در استان اصفهانم تا به عنوان سخنران روز قدس صحبت کنم. شما پیامی براى مردم نائین و ملت ایران نداری تا من از قول یک جوان فلسطینی بیان کنم؟ دوستمون هم معرفت به خرج داد و پیام بلندبالایی نوشت و فرستاد. من هم ترجمه اش کردم و در پایان سخنرانیم، در جمع مردم عزیز نائین این پیام رو خوندم، که خیلی با استقبال و ابراز احساسات مردم مواجه شد.
این متن، سندی دیگر از پیوند عاطفی و معنوی ملت فلسطین با ملت ایران و قدرشناسی جوانان فلسطینی نسبت به حمایتهاى ملت ایران از مقاومت فلسطین است. این متن پاسخی است به بسیاری از شایعات و تخریبها و تلاشها براى بدبین کردن ملت ایران به مردم مظلوم فلسطین. من بیش از دو ساله که با این جوان فلسطینی دوستم و میدونم که او شیعه نیست، اما مثل بسیاری از مردم فلسطین و غزه محبّ اهل بیت علیهم السلامه، و همیشه نسبت به اهل بیت با احترام خاصی صحبت میکنه.
همه ى شما عزیزان رو به خوندن پیام دوست فلسطینیمون توصیه میکنم، و از همه دعوت میکنم اگر در پاسخ به نامه ى دوستمون پیامی دارن، در کامنتها به صورت کوتاه بنویسند تا إن شاء الله ترجمه بشه و براشون ارسال کنیم.
---------

بسم الله الرحمن الرحیم
أذن للذین یقاتلون بأنهم ظلموا وأن الله على نصرهم لقدیر.


نامه ای از سرزمین فلسطین و از غزه ى صبور به عزیزان دل، ملت مسلمان و مجاهد ایران، از طرف جوانی مثل شما برادرانم، و فرزندی مثل فرزندان شما پدران و مادران عزیز.
سپاس خدایی را که توفیق جهاد در این سرزمین مبارک را به ما عطا فرمود، و ما را با یاری خود و پشتیبانی راست قامتانی چون شما ملت ایران عزّت بخشید. سپاس خدایی را که ما را و انقلاب جهادی مان را با یاورانی چون شما شرافت بخشید، آنگاه که دیگران ما را تنها گذاشتند و رها کردند. و درود و سلام بر سرورمان رسول خدا و خاندان پاکش.
ایستادگی و استقامت شما مردم ایران و حکومت جمهوری اسلامی بر موضع حمایت و پشتیبانی از مقاومت فلسطین با سلاح را می ستایم، و از یاری و دعاى شما سپاسگزارم. و به جوانان مسلمان ایرانی می گویم: همانطور که تاکنون بر دین خود استوار بوده اید و یاور مظلومان فلسطین ى مستضعفان جهان بوده اید، همچنان در خط انقلاب و گوش به فرمان ولیّ امرتان امام خامنه ای باشید.
همچون سیدالشهداء أبی عبدالله الحسین علیه السلام به عهد خود در جهاد فی سبیل الله وفادار بمانید. و خود را براى آزادسازی قدس آماده کنید، که قدس در انتظار شما و در انتظار مسلمانانی است که إن شاء الله به زودی با امام مهدی علیه السلام وارد آن خواهند شد، تا به امید خدا به زودی با یکدیگر در قدس شریف ملاقات کنیم.
در روز جهانی قدس یاد میکنم از امام خمینی رضوان الله علیه و به روح او درود می فرستم؛ و به رهبر معظم انقلاب اسلامی امام سید علی خامنه ای سلام می کنم؛ و سلام می کنم به فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، و به همه ى ملت ایران، از زن و مرد و پیر و جوان؛ و به همه ى شهداى باوفاى ایران درود می فرستم، خصوصاً ژنرال شهید، حسن طهرانی مقدم سازنده ى موشک فجر5 که این روزها تلآویو را به لرزه در می آورد.
عزیزانم، براى ما بسیار دعا کنید و ماجراى فلسطین را در همه ى کشورها منتشر کنید و به گوش جهان برسانید. خدا شما را از شرّ دسیسه هاى شیطان بزرگ آمریکا، و اسرائیل و مزدوران آنها حفظ کند. و مجدداً به شما سلام میکنم. همواره موفق و عزیز باشید. والسلام علیکم ورحمة الله.



افسران - فیلم | یک جهان منتظر پرچمی از ایران است...

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

خود را براى آزادسازی قدس آماده کنید

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی