منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

مداحی های زیبای مجتبی رمضانی درباره شهدا

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ق.ظ

مداحی های زیبای مجتبی رمضانی درباره شهدا

1 مداحی های مجتبی رمضانی درباره شهدا


مجتبی رمضانی – ای مدیی ندیده سنگر… / مناجات

مجتبی رمضانی – عشقا که عشق الستند حلی داره … / زمینه

مجتبی رمضانی – اول قصه ی تلخم یکی بود یکی نیوده…/واحد

مجتبی رمضانی -خاک پای همه تونم اگه امشب بتونم…/واحد

مجتبی رمضانی – شبای جمعه که میشه دلا بهونه میگیره…/واحد

مجتبی رمضانی – مائیم جنوب ایران مزار شهداش…/واحد

مجتبی رمضانی – هر کی دلش گرفته بود هنوز نرفته کربلا…/واحد

مجتبی رمضانی – با بسم رب شهدا دفتر دل وا میکنم… / واحد

مجتبی رمضانی – دلم گرفته بازم چشام بارونیه وای وای وای… / واحد

مجتبی رمضانی – شهدای گمنام مادتون غریبن ذره ذره بی صدا دیگه دارن میمیرن… / واحد

مجتبی رمضانی – دلم گرفته رفقا دوباره هوای صحبت با شما دارم… / واحد

مجتبی رمضانی – دوباره یاد قدیما افتادم غروب جبهه نمیره از یادم… / واحد

مجتبی رمضانی – دوباره مرغ دل من هوای کربلا داره میرم مزار شهدا… / واحد

مجتبی رمضانی – تو فدایی خدایی مست عطر کربلایی جانباز شیمیایی … /واحد

مجتبی مضانی – ای رهبر آزاده آماده ایم آماده آماده ایم آماده … / واحد

مجتبی رمضانی – میرسه بر گوش از کربلا باز صدای چاووش… / واحد

مجتبی رمضانی – باید مزار این شهدا را طلا گرفت … / واحد

مجتبی رمضانی – اشکای من اشکای شوقه که از چشام میریزن… / واحد

مجتبی رمضانی – یاد ایامی یاد ایامی یاد ایامی که اندر دل نوایی داشتیم… / واحد

مجتبی رمضانی – انها که گمنامند زهرایی تبارند چون فاطمه بی قبر سنگ مزاراند… /واحد

مجتبی رمضانی – دوباره غصه رو دلم سنگینی داره ابر چشام بی اختیار میخواد بباره…/ واحد

مجتبی رمضانی – دوباره قلب عاشقم گشته هوایی با ذکر حسین شد کربلایی … / واحد

مجتبی رمضانی – دلم زغم کبابه خیلی حالم خرابه دوای دل دیدن سرپل زهابه… / واحد

مجتبی رمضانی – چه طور بگم به کی بگم از دردی که تو سینه هاست… / واحد

مجتبی رمضانی – دوباره غم رو دلم نشسته میخوام براتون بخونم… / واحد

مجتبی رمضانی – امشب دلم دوباره در سنگر شهید است … / واحد

مجتبی رمضانی – قصه میگوییم برای اهل دل تا نگردم نزد مولاییم خجل… / واحد

مجتبی رمضانی – گُر گرفته باران دوباره در هوایش مادر غریبه شهید بی نشانه… / واحد

مجتبی رمضانی – من شهیدم که دلم تنگ شده تنگ معنویت جنگ شده … / واحد

مجتبی رمضانی – دلم گرفته ای یاران باز این دل هوای گریه داره … / شور

مجتبی رمضانی – دوباره روزای سیاه بیچارگی رسیده … / شور

مجتبی رمضانی – گرفته بال و پر دل من کنار گلزار شهیدان … / شور

مجتبی رمضانی – باز تو سینه دل نمیشه بند رفته تا شلمچه اروند… / شور

مجتبی رمضانی – آی شهدا دلای ما تنگ براتون زندگی بی حضورتون ننگه برامون… / شور

مجتبی رمضانی – شرمنده ام کاری براتون نکردم دلم رو مجنون نکردم … / شور

مجتبی رمضانی – بازم حرف جبهه شده تو دلم یاد شهدا غوغایی شد … / شور

مجتبی رمضانی – ناصرا ینصرونی لبیک یا ثارلله جونمون فدای راه پاک رهبر روح الله … / شور

مجتبی رمضانی – شلمچه آی شلمچه آی شلمچه عشق شهید نذار تو سینه کم شه… / شور

مجتبی رمضانی – وقتی که غم میکنه زندگی رو زهرمون میریم سرلغ مزار شهدای هرمون … / شور

مجتبی رمضانی – وقتی شبا میخوابم سر رو زمین میذارم همش تو خواب میبینم… / شور

مجتبی رمضانی – زنده کردن نام شهیدان کمتر از شهادت نیست … / شور

مجتبی رمضانی – دوباره مثل بارون بهارم کبوتر شده قلب بی قرارم … / شور

مجتبی رمضانی – رو دیده هام میزلرم وصیت شهیدا رو … / شور

مجتبی رمضانی – عشق یعنی خدا حرم شلمچه … / شور

مجتبی رمضانی – کنار حسینه ی دل شبایی که میرم زیارت … / شور

مجتبی رمضانی – وقتی دلم پر میزنه کربلا رو میخواد … / شور

مجتبی رمضانی – یاد شلمچه میکنم باز میگم شهدا دلم تنگه … /شور

مجتبی رمضانی – منو خیال شهدا عشق وصال شهدا … / شور

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مکالمه دوستان (۱)

سلام دوست عزیز
مطالب خوبی تو وبلاگ داری
موفق باشی
پاسخ:
سلام علیکم...
بسیار ممنونیم. وظیفه گروه ما استفاده کردن شما از مطالب بلاگ و مسائل ظهور آقا می باشد.
امیدواریم مورد استفاده قرار گرفته باشد...
یاعلی مدد

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی