منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

امام زمان (عج) فرمودند ایران شیعه‌خانه ماست

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۸ ق.ظ

هنگام تشرف مرحوم آیت‌الله نائینی به محضر امام زمان (عج) نقل شده است که امام درباره حفظ ایران در جنگ جهانی اول فرمودند: «این جا شیعه‌خانه ماست! می‌شکند، خم می‌شود، خطر هست، ولی ما نمی‌گذاریم سقوط کند...»

افسران - سفیانی از نشانه های حتمی ظهور

آیا ایران کشور امام زمان(عج) است؟

امام مهدی(عج) متعلق به همه انسان‌ها و امام هستی و پیشوای جهانیان است. شرق و غرب عالم به امام مهدی(عج) تعلق دارد. منظور از کشور امام زمان(عج) خواندن ایران، عنایت ویژه امام مهدی(عج) به این منطقه است، زیرا تنها قسمتی که شیعیان در آن آب و خاک دارند، حکومت می‌کنند و طبق احکام الهی و اهل بیت(ع) عمل می‌کنند، ایران است.

از سوی دیگر، تنها کشوری که انگیزه زمینه‌سازی ظهور دارد، ایران است، در هیچ جای دنیا کشوری نیست که حکومت آن شیعه باشد و یا ادعای زمینه‌سازی داشته باشد. لذا امام خمینی (ره) می‌فرماید: «این کشور صاحب‌الزمان است و باید کشوری باشد که تا ظهور موعود به استقلال خودش ادامه بدهد و قدرت خودش را در خدمت آن بزرگوار قرار بدهد».

گفتنی است که شبیه این تعبیر نیز در جریان تشرف مرحوم آیت‌الله العظمی نائینی از وجود شریف امام (عج) نقل شده است که ایشان درباره حفظ ایران در جنگ جهانی اول فرموده‌اند: «این جا شیعه خانه ماست! می‌شکند، خم می‌شود، خطر هست، ولی ما نمی‌گذاریم سقوط کند، ما نگهش می‌داریم».

بنابراین اگر گفته می‌شود که ایران کشور امام زمان(عج) است، مقصود است که ایشان نسبت به این مرز و بوم عنایت خاصی دارد و مردم آن نیز بیش از دیگران به آن حضرت اعتقاد و محبت دارند و در مسیر تحقق اهداف و ارمان‌های او بیش‌تر می‌کوشند.

درباره این تعبیر که مهدی (عج) از مادری غربی و پدری شرقی است، پس شرق و غرب عالم متعلق به مهدی(عج) است، باید گفت: دین اسلام که توسط پیامبر(ص) آورده شد، برای تمام جهانیان تا ابد است. پیامبر(ص) هم پیامبر شرق و هم غرب عالم بود، با این که پدر و مادری شرقی داشت. امام علی(ع) هم که از پدر و مادر شرقی به دنیا آمده بود، بر شرق و غرب عالم امامت می‌کرد و همچنین دیگر ائمه (ع)، پس دلیل تعلق امام مهدی (ص) به شرق و غرب عالم، تولد ایشان از مادر غربی و پدری شرقی نیست.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

امام زمان (عج) فرمودند ایران شیعه‌خانه ماست

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی