منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

خاطره منتشر نشده از شهید مهدی زین الدین

دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۵ ق.ظ

در حاشیه مراسم اکران فیلم شیار ۱۴۳ در دانشگاه قم، مادر شهید زین الدین به بیان خاطره ای که تاکنون در جایی نقل نشده بود پرداخت.

مادر شهید خاطر نشان کرد: چند شب قبل که برخی از مسئولان سپاه برای بازدید به منزل ما آمده بودند حاج حسین کاجی می‌گفت: به دنبال اسناد و مدارک ناب درباره شهدا در میان کاست‌های صوتی بودم که دیدم روی یک کاست نوشته شده “زین الدین-بدر” با ناراحتی گفتم این عنوان روی کاست اشتباه است، عوض کنید شهید زین الدین قبل از عملیات بدر به شهادت رسیده بودند.


وی ادامه داد کاست را مورد بررسی قرار دادم، متوجه صدای آشنایی شدم، صدای سردار حاج قاسم سلیمانی بود، حاجی تعریف می کند: به جلسه فرماندهی دیر رسیدم، اقا محسن پرسید چرا دیر کردید، گفتم خواب ماندم و در خواب آقا مهدی زین الدین را دیدم که لباس بسیار زیبا پوشیده و شال سیدی بر دوش دارد، گفتم شما که به شهادت رسیدید اینجا چه می‌کنید؟ فرمودند من در تمام جلسات فرماندهان حضور دارم و درباره شال سیادت هم پرسیدم شما که سید نیستید، چطور شال سیدی دارید، فرمودند بعد از شهادت به من مقام سیادت عنایت شد.

برای اینکه به صادقه بودن رویا اعتماد کنم از ایشان خواستم این فرمایش را تصدیق کنند و گفتم می نویسم شما امضا کنید، من نوشتم به تاریخ بیست و ششم ایشان فرمودند اصلاح کنید امروز بیست و هفتم است بعد که بیدار شدم به ساعتم نگاه کردم دیدم بیست و هفتم است.

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی