منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

جمهوری اسلامی ایران هزاران قاسم سلیمانی دارد

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۳۲ ب.ظ
آیت‌الله نوری‌همدانی در همایش مهدویت و انتظار:
جمهوری اسلامی ایران هزاران قاسم سلیمانی دارد/ امروز کسانی که زندان ابوغریب را ایجاد کرده‌اند از دموکراسی حرف می‌زنند

ایشان همچنین گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران هزاران قاسم سلیمانی پرورش داده و امروز سردار سلیمانی در عراق و سوریه رعب و وحشت به جان دشمنان اسلام انداخته است
http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/10/01/13921001000558_PhotoA.jpg

به گزارش خبرگزاری فارس ، آیت‌الله حسین نوری همدانی در سومین همایش مهدویت و انتظار در سمنان اظهار کرد: کشور ما امروز دارای هزاران جوان معتقد و همیشه در میدان همچون سردار سلیمانی است و این ناشی از فرهنگ جهاد و شهادت بوده که امام در ما نهادینه کرده است.


دجال حقیقی همان آمریکا است که همواره در حال فریب‌دهندگی و دروغ‌گویی در جهان است.

  آمریکایی‌ها با کلماتی نظیر حقوق بشر، لیبرال‌ دموکراسی، اومانیسم و سکولاریسم در حال دروغ‌گویی و فریب جهانیان هستند و امروز مشاهده می‌شود که چگونه سیاهپوستان را دستگیر، سرکوب و کشتار می‌کنند.

این مرجع تقلید افزود: در برهه کنونی کسانی که زندان ابوغریب را ایجاد کرده‌اند، از دموکراسی حرف می‌زنند.

افرادی نظیر سردار قاسم سلیمانی به اندازه‌ای شایستگی و ایمان قوی دارند که همه قدرت‌ها از او می‌هراسند.

  ایشان با بیان اینکه احیای فرهنگ ایثار و شهادت از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود، گفت: این فرهنگ امروز بسیار کارایی دارد و میلیون‌ها عاشق شهادت در کشور دیده می‌شوند.

مقامات غربی و آمریکایی امروز اعلام می‌کنند که آرزو دارند یکبار سردار سلیمانی را از نزدیک ببینند و بدانند که وی کیست که این همه نقش‌آفرینی می‌کند.

این مرجع تقلید جهان تشیع افزود: جمهوری اسلامی ایران هزاران قاسم سلیمانی دارد که در موقع جنگ فرزند عاشورا و در زمان تحریم فرزند رمضان هستند.

قدرت بسیج امروز بر کسی پوشیده نیست، گفت:‌ در کشور ما، میلیون‌ها انسان بسیجی در هر قشری وجود دارد که ناشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

در اربعین امسال بیش از 20 میلیون نفر در کربلای معلی حاضر شده‌اند و این اجتماع باشکوه در هیچ جای دنیا به وجود نخواهد آمد.

وجود این تعداد زائر که شعار اصلی آنها هیهات منا الذله بوده، نشان‌دهنده قدرت اسلام، ایمان و انقلاب است.

این مرجع عالیقدر جهان تشیع با بیان اینکه امنیت خوبی امروز در کشور وجود دارد که در هیچ جای جهان دیده نمی‌شود، افزود: امام خمینی(ره) امنیت را در کشور ما احیا کردند.

وحدت در حال حاضر به طور کامل در میان تمام اقشار جامعه جاری است و باید به مجامع اجتماعی و نمازهای جمعه که بسیار مهم و سنگر اسلام است بیشتر توجه شده و این سنگرها همواره گرم و پرجمعیت نگاه‌ داشته شود.

پس از امام خمینی(ره)، رهبر فرزانه انقلاب به خوبی کشتی انقلاب اسلامی را به سمت ساحل عزت حرکت دادند.

مستضعفان جهانی در برهه کنونی به انقلاب اسلامی ایران چشم دوخته‌اند و علاقه زیادی به آن دارند و با وجود نظام اسلامی، افق روشنی را پیش چشم خود می‌بینند.

رژیم صهیونیستی بنابه فرموده امام راحل غده‌ای سرطانی است که باید محو شود و تا آن‌ها وجود داشته باشند، مردم مسلمان راحتی نخواهند داشت، گفت: رژیم صهیونیستی پایگاه آمریکا و انگلیس است و به جز قتل و کشتار و تخریب به چیز دیگری اعتقاد ندارد.

بسیاری از فتنه‌های اخیر از جمله ایجاد گروهک‌های تروریستی برای زنده نگه‌داشتن رژیم صهیونیستی طراحی شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت:‌ یکی از این دستاوردها ورود بانوان به عرصه‌های دانشگاهی، علم، سیاست و اجتماع است و این کار بزرگی بود که امام راحل انجام داد.

پس از انقلاب اسلامی توجه فراوانی به جوانان شد و انقلاب، نیروهای جوان را به فعلیت در‌آورد و امروز آنها توانسته‌اند انرژی هسته‌ای را به تسخیر خود درآورند، این جوانان با ورود قدرتمند در زمینه انرژی هسته‌ای، عزت و قدرت خوبی را برای ایران فراهم کردند و در کارشان شب و روز نمی‌شناسند.

جوانان بدون اینکه از غرب الهامی گرفته باشند در میدان تسخیر انرژی هسته‌ای حضور دارند و حضور نسل‌های دوم و سوم انقلاب مانند نسل اول بسیار گرم است.

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی