منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

آیت الله روح الله قرهی:

اگر می خواهیم رشد داشته باشیم باید اطاعت و ادب در برابر نایب بر حق امام زمان حضرت آیت الله خامنه ای؛، داشته باشیم، در غیر این صورت همه چیز را باخته ایم.

http://www.rasanews.ir/Images/News/Smal_Pic/3-9-1390/IMAGE634578343130312500.jpg

آیت الله روح الله قرهی،مدیر حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی در جلسه اخلاق سپاه عاشورا اظهار داشتند: مؤسس نظام مهدوی، حضرت حجت(عج) است، اگر کسی غیر از این ادعایی داشته باشد، می خواهد پشتوانه معنوی نظام را نادیده بگیرد.

 وی ادامه داد: هر کسی تفکری غیر از این مسأله که مؤسس نظام مهدوی تنها حضرت حجت(عج) است، به دنبال آن است که با دموکراتیک خواندن ادعایش، صبغه و رنگ دینی، الهی و ولایی نظام مهدوی را بگیرد و این آغاز انحراف و تفکر التقاطی در جامعه خواهد بود.

این استاد حوزه و دانشگاه تهران خصوصیت بارز سربازان امام زمان(عج) را تخلق به اخلاق الهی دانست و خاطرنشان کرد: سربازان امام زمان(عج) باید ضمن تلاوت قرآن در حفظ آن نیز تلاش کرده و با توسل به ائمه اطهار(ع)، مراقبه کنند چراکه موجب می شود حالات شهدایی همچون باکری پیدا کنند.

وی بالاترین مدال را درک دوره امامت حضرت حجت دانست و تصریح کرد: حضور در این دوران توفیقی است که باید با اهتمام بیشتر تلاش کنیم تا لیاقت سربازی آن حضرت را پیدا کرده و در رکابش آماده جانفشانی باشیم، البته امروز همه وظیفه داریم مقدمات ظهور آن منجی آخرالزمان(عج) را فراهم کنیم.

آیت الله قرهی فرمود: عده‌ای دم از انتظار برای ظهور امام زمان(عج) می زنند، اما توجهی به نایب ایشان ندارند؛ اگر می خواهیم رشد داشته باشیم باید اطاعت و ادب در برابر نایب بر حق امام زمان حضرت آیت الله خامنه ای؛ داشته باشیم، در غیر این صورت همه چیز را باخته ایم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه معنوی سپاه، افزودند: اطلاق نهاد مقدس به سپاه به خاطر عنایت بقیه الله و قداست شما سبزپوشانی است که با اخلاص، ولایت‌مداری، تزکیه نفس و با متخلق شدن به اخلاق الهی به آن بخشیده اید که شما را لایق سربازی حضرت حجت کرده است.

همچنین آیت الله قرهی(مدظله العالی)، موسس حوزه علمیه امام مهدی(عج) تهران در نشست تخصصی مدیران فرهنگی سپاه ولایت تبریز، وظیفه بسیج را حفظ و حراست از دین عنوان کرده و اظهار داشتند: هدف از انقلاب اقامه دین الهی بوده که از ویژگی های بسیج حفاظت از دین رسول الله است.

گفتنی است، جلسه اخلاق سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با عنوان خصوصیات سربازان امام زمان(عج) با حضور کارکنان این سپاه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه عاشورا برگزار شد.


منبع: emammahdy.com

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

امام خامنه‌ای

تزکیه نفس

ظهور

نایب امام زمان

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی