منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

 

مداحی زیبایی با عنوان "خیلی دلم میخواست بیام حرم"

با صدای سید رضا نریمانی به مناسبت فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی

خیلی دلم میخواست که، بیام حرم پیاده / دعوت نکردی من رو، غم تو دلم زیاده

حالا دارم می سوزم، تو حســرت کربلا / دوباره قسمت نشد، بازم جا مونـــدم آقــا

سهــم من شد از حرم، چشم تر یه دنیا غم / کــاش بینم این شب ها، خــواب حرم 

یه عــــده دارن آقــــا، طی می کنن جــــاده ها / الان پای پیــــاده دارن میــــرن کربلا

یه عده هم مثل من با چشمای خیس آقا / زل می زنن به عکــس غروب کرب و بلا

دلــــم تنگــــه می خـــوام حــالا / بــــرم مشهـــــد پــیـــش امــــام رضـــــا (ع)


دانلود

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

خیلی دلم میخواست بیام حرم

سید رضا نریمانی

مکالمه دوستان (۱)

بسم رب المهدی
سلام
دانلود ویژه نامه اربعین حسینی (فایل آماده چاپ)
در tarraah.blog.ir

یا علی

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی