منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

http://media.farsnews.com/media/Uploaded/Files/Images/1392/06/23/1392062320341267_PhotoL.jpg

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در پیامی به همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت تأکید کرد: روزهای تعیین‌کننده و حساسی پیش رو داریم و انقلاب اسلامی هنوز سال‌ها و ماه‌های تعیین‌کننده‌ای در پیش رو خواهد داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

همرزمان عزیزم و پیشکسوتان بزرگوار سپاه

سلام علیکم

جبهه های خونرنگ حق علیه باطل و نیز عرصه‌ی جهاد و سازندگی پس از آن، آینه ا‌ی از بروز و ظهور اخلاص و کرامت بسیجیان است، آنان که به حقیقت آیه‌ی "لَن تَنَالُواْ الْبِرَّ حَتَّى تُنفِقُواْ مِمَّا تُحِبُّونَ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَیْءٍ فَإِنَّ اللّهَ بِهِ عَلِیمٌ" رسیده بودند.

چه آنان که در این راه به فیض شهادت رسیدند و چه آنان که با پرورش و بسط افکار و روحیات بسیجی و انقلابی گری هنوز بیرق ایثار و شهادت را افراشته، صیانت می کنند.

به یاد می‌آوریم کلام حضرت امام(ره) را که فرمودند: "در هر حال ما باید آماده و مهیا باشیم. روزهای حساس و تعیین کننده‌ای در پیش رو داریم انقلاب اسلامی هنوز سال‌ها و ماه های تعیین کننده‌ی دیگر در پیش خواهد داشت که واجب است پیشکسوتان جهاد و شهادت در همه‌ی صحنه ها حاضر و آماده باشند و از کید و مکر جهانخواران ... غافل نمانند."

اینجانب ضمن قدردانی از برگزار کنندگان این اجتماع معنوی، صلابت، پایمردی و ایثار شما پیشکسوتان جهاد و شهادت را ارج می‌نهم و امیدوارم با تاسی به امام عزیزمان، بتوانیم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای متعالی آن، تحت زعامت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) همواره ثابت قدم بوده و هر کدام در هر موقعیتی، به تکلیف ذاتی و الهی خویش جامه عمل بپوشانیم. ان شاءالله.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی