منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

سایت "من یمنی‌ام" راه اندازی شد

پنجشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۴۳ ق.ظ

به گزارش فرهنگ نیوز ، سال ۲۰۱۱، اولین بار نام یمن در اوضاع پیچیده منطقه به عنوان کشوری که مردمانش به مقابله با نظام طاغوت مستقر به پا خواستند بر سر زبان ها افتاد. قبل‌تر نیز مردم کشورهای منطقه رفتار به شدت ظالمانه عبدالله صالح حاکم یمن نسبت به الحوثی‌ها را مشاهده کردند اما حالا و بعد از کش و قوس‌های فراوان که این حاکم، یمن را به زور اهرم سرکوب نگه داری کرده بود همان حزب سیاسی مظلوم یمن یعنی انصارالله توانستند بنا به درخواست مردم، حکومت را در دست بگیرد اما این تازه اول ماجرا بود.

یمن با حاکمیت انصارالله به دلیل خط مشی "مقاوم محور" خود در برابر غرب و مرتجعین منطقه آماج حمله قرار گرفت. عربستان به نیابت از قدرت های غربی وظیفه ریشه کن کردن نهال نوپای انقلاب در یمن را برعهده گرفت و رفتاری شبیه رژیم صهیونیستی در برابر غزه را این بار در برابر مردم مظلوم یمن در پیش گرفت تا نشان دهد در رفتار وحشیانه و ددمنشانه چیزی از ارباب صهیون خود کم ندارد.

یمن هر روزه آماج حملات عربستان قرار می گیرد. کودکان یتیم می شوند و مادرها بی فرزند. حصر این مردم بی دفاع روز به روز تنگ تر می شود و شورای امنیت سازمان ملل تنها به اظهار تأسف در مقابل سیل حملات به یمن اکتفا می کند. اخبار این اوضاع وخیم در لابلای اخبار دیگر گم یا کم‌رنگ می شود.

به همین خاطر بر آن شدیم همچون دیگر دوستان در سرتاسر نقاط کشور که طبق حدیث شریفه پیامبر اکرم که می فرمایند:"من یمنی هستم" خود را همراه و همجنس برادران یمنی خود می دانند، در حد وسع خود گوشه ای از اخبار این سرزمین را نشر دهیم.

اگر ندای "من یمنی‌ام" مردم عزیزمان که هر روز در سرتاسر کشور شنیده می شود با صدای بلندتری فریاد زده نشود، دشمنان به خیال خام خود گمان می‌کنند می توانند بدون هیچ هزینه ای هر روز زنان و کودکان بیشتری را به شهادت برسانند و جوی خون را عریض‌تر کنند اما شما مردم عزیز ایران نمی گذارید یمن تنها بماند ما نیز عهد می بندیم به وظیفه کوچک خود که پژواک صدای شما است، عمل کنیم. البته در کنار این هدف، انتشار با صحت و سرعت اخبار یمن و همچنین ارائه تحلیل از شرایط موجود را نیز از اهداف خود می دانیم.

به زودی بخش های متنوع دیگر نیز بر روی http://iamyemeni.ir قرار خواهد گرفت. اگر شما نیز خود را یک یمنی می‌دانید، ما را در انجام این موضوع همراهی کنید و در این وظیفه ما را از دعای خیر خود بی‌نصیب نگذارید.
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی