منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

۳۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

 

انتقاد شدید دکتر حسن عباسی به هاشمی رفسنجانی

 

آقای هاشمی! تفکر کدام یک از اطرافیان شما در اقتصاد و فرهنگ، لیبرالی نیست؟

حفظ انقلاب، ماجرای فتنه ی ۸۸ است؟

چرا فرزندان شما در همه امور دخالت می کنند؟

چرا فرزندان شما همه چیز را ملک مطلقه پدر خود می دانند؟

نسبت مجمع تشخیص مصلحت نظام با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت چیست؟

 

قرار نیست مثل زمان علی(ع) در صفین،
و مانند سال آخر دفاع مقدس که به خمینی کبیر جام زهر دادند؛
این بار کسی بتواند به حضرت سید علی، این جام را نزدیک کند..

دانلود
صوت کامل سخنرانی

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

http://www.chatrbaz.ir/Posters/8/yemen-S.jpg 

پادکست صوتی با عنوان «آل سعود نابود خواهد شد»

  

حجم : ۵٫۷۵ مگابایت

دانلود

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

در پی جنایت‌های  عربستان سعودی در یمن، نهضت مردمی پوستر انقلاب برای به‌ تصویر کشیدن این حوادث و نتیجه آن که شکست قطعی حکومت منحط و دست‌نشانده سعودی است، از طراحان گرافیک و هنرمندان تجسمی دعوت کرد تا طرح‌های خود را برای انتشار در محیط‌های داخلی و بین‌المللی ارائه دهند.

در ادامه این فراخوان جمعی از طراحان کشورمان آثار خود را دبیرخانه نهضت مردمی پوستر انقلاب ارسال کردند که این پوسترها در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.


 


«سعودی، نه انسان، نه عرب و نه مسلمان»



«پیروز نخواهند شد»


 


«ولا تقتلوا النفس التی حرم الله الا بالحق»

     


«هیپنوتیزم» ملک سلمان شاه عربستان


 


«سقوط»

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

دعایی که آیت‌الله بهجت خواندن آن را به رهبر انقلاب توصیه کردند

به مناسبت فرارسیدن ایام سالگرد رحلت عالم ربانی، فقیه عالیقدر و عارف روشن ضمیر حضرت آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدتقی بهجت قدس‌الله‌نفسه‌الزکیه، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR توصیه‌ای از ایشان به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای خواندن یکی از ادعیه را منتشر می‌کند.

رهبر انقلاب در دیدار با اساتید، فضلا و طلاب نخبه‌ی حوزه علمیه قم در تاریخ ۱۳۸۹/۸/۲ در ذیل شرح حدیثی، توصیه‌ی مرحوم آیت‌الله بهجت را برای خواندن دعای «یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک» بیان کردند و فرمودند:

«مرحوم آقای بهجت (رضوان الله تعالی علیه) میفرمودند این دعا را زیاد بخوانید: «یا الله یا رحمان یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک». ممکن بود یک اشکال مقدّری وجود داشته باشد، ایشان به آن هم جواب می‌داد. ممکن بود کسی بگوید وقتی میگوئیم «ثبت قلبی علی دینک»، ما که دینمان درست است، منطقی است، مستحکم است، این برای آن طبقات پایین است. ایشان میفرمود در هر طبقه‌ای که دل انسان و ایمان انسان و دینداری انسان هست، تنزل از آن طبقه، برگشت است. «ثبت قلبی علی دینک» یعنی دین را در همان طبقه‌ی عالی نگه دار و تثبیت کن. اگر این شد، آن وقت زندگی میشود شیرین، مرگ هم مرگ راحت. یکی از مشکلات اساسی ماها، مشکل مردن است. امام سجاد (علیه السلام) به خداوند متعال عرض میکند: «امتنا مهتدین غیر ضالین، طائعین غیر مستکرهین غیر عاصین». خب، انسان در همه‌ی طول عمر در طریق هدایت بوده، اما باز امام دعا می کند که: «امتنا مهتدین غیر ضالین، طائعین غیر مستکرهین غیر عاصین»؛ معلوم میشود خطرناک است.

حکم مستوری و مستی همه بر عاقبت است

کس ندانست که آخر به چه حالت برود»

 

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
به گزارش تسنیم؛ سرلشکر قاسم سلیمانی پس از خواندن کتاب «آن بیست و سه نفر» نامه‌ای برای احمد یوسف زاده نویسنده کتاب نوشته است.
 
متن نامه به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلاً

http://www.rasanews.ir/Images/News/Larg_Pic/2-2-1393/IMAGE635338731349949261.jpg

احمد عزیزم ؛ تقریظ و تحسین رهبر عزیزمان مرا تشویق به خواندن کتابت کرد و پس از قرائت آن به مقامت غبطه خوردم و افسوس، که در کارنامه ام یک شب از آن شب ها و یک روز از آن روزهای گرفتار در قفس را ندارم. شماها عارفان حقیقی و عابدان به عبودیت رسیده ای هستید که به عرش رسیدید، ای کاش در همان بالا بمانید. چه افتخار آمیز است ربانیون بر منبر نشسته، تربیت یافتگان منابر خود را به تماشا بنشینند. چه زیباست جوانان جویای کمال، کودکانِ کمال یافته در قفسِ دشمن را ببینند.
 
ای کاش سفیرانِ در قصرهای مجلل نشسته کشورمان، این سفیران در قفس گرفتار شده را ببینند وچگونه سفیر بودن را بیاموزند.
 
احمد عزیز؛ وقتی کتابت را خواندم ناخودآگاه صحنه اسارتی در مقابل دیدگانم مجسم شد و به یاد آن اسیر، بر کتاب این اسیر، اشک ریختم. یاد قهرمان اسارت که اسارت را به اسیری گرفت.
 
بانوی معظمه خسته ای که با مجروحیت دل و جسم، در حالی که سر برادران، برادرزاده ها و فرزندان خود را بالای نی در جلوی چشم داشت و ده‌ها زن و کودکِ اسیرِ هر روز کتک خورده را در طول هزاران کیلومتر پیاده و یا بر شتر برهنه نشسته، سرپرستی می کرد، در عمق قرارگاه دشمن بر هیبت او شلاق زد و با بیانی که خاطره پدرش علی(ع) را در یادها زنده کرد همانند شمشیر برنده برادرش عباس برقلب دشمن فرود آورد و با جمله " ما رأیت الا جمیلا " عرش را گریاند و بشریت را تا ابد متحیر عظمت خود ساخت.
 
به کرمانی بودنم افتخار می کنم. از داشتن گوهر هایی همچون «شهسواری» که فریاد " مرگ بر صدام، ضد اسلام " را در چنگال دشمن سر داد و نشان داد بخوبی درس خود را از مکتب امام سجاد(ع) آموخته است و «امیر شاه پسندی» که بر گوشت هایِ بر اثر شلاق فرو ریخته او اطو کشیدند و «احمد یوسف زاده»، «زادخوش»، «مستقیمی»، «حسنی» و ... که از اسارت عظمت آفریدند.
 
در پایان درود می فرستم برمردی که به احترام شما و همه مجاهدین و شهداء، قریب سی سال چفیه ی یادگار آن روزها را به گردن آویخته تا عشق به این راه و مرام و فرهنگ را به همه یادآوری کند و بر هر نوشته شما بوسه می زند و در بالاترین جایگاه فقاهت، حکمت و اندیشه، زیباترین کلمات را نثارتان می کند. چقدر مدیون این مردیم و بدون او تاریکیم. خداوندا؛ وجودش را برای ایران و اسلام حفظ بفرما.
 
قاسم سلیمانی هفدهم اردیبهشت ۹۴
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
این عید از جمله اعیاد عظیمه است و روزى است که حضرت رسول اکرم(ص) در آن روز به رسالت مبعوث گردید و جبرئیل به پیغمبرى بر آن حضرت نازل شد و براى آن روز چند عمل وارد شده است:
1- غسل

2- روزه گرفتن، که روزه گرفتن در روز مبعث یکى از چهار روزى است که ثواب بسیار زیادی دارد  و برابر است با روزه هفتاد سال .

3- بسیار صلوات فرستادن .

4- زیارت حضرت رسول و امیرالمؤمنین علیهما و آلهماالسَّلامُ .

5- در مصباح از رَیّان بن الصّلت روایت است که حضرت امام جواد علیه السلام در زمانی که در بغداد بود روز نیمه رجب و روز بیست و هفتم را روزه گرفت و جمیع اطرافیان آن حضرت روزه گرفتند و ما را امر فرمود که بجا آوریم دوازده رکعت نماز که خوانده شود در هر رکعت حمد و سوره و بعد از فراغ از نمازها خوانده شود هر یک از حمد و توحید و مُعَوَّذَتین چهار مرتبه و لا اِلهَ اِلا اللّهُ واللّهُ اَکْبَرُ وَسُبْحانَ اللّهِ وَالْحَمْدُلِلّهِ وَلا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلاّبِاللّهِ الْعَلِىِّ الْعَظیمِ چهار مرتبه اللّهُ اللّهُ رَبِّى لا اُشْرِکُ بِهِ شَیْئا چهار مرتبه لا اُشْرِکُ بِرَبِّى اَحَدا چهار مرتبه.
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
 

بیش از 40 روز از تجاوز دردمنشانه رژیم آل سعود به ملت مسلمان و مظلوم یمن می گذرد، هر روز موج محکومیت این اقدامات از سوی مردم منطقه و از جمله هم وطنان مان بیشتر می شود.


در حالیکه پس از اقامه نماز جمعه در سراسر کشور تظاهرات همبستگی با مردم یمن برگزار شد، هیئات مذهبی نیز از این قافله عقب نمانده و وظیفه دینی و انسانی خود در مقابل این جنایات را به منصه ظهور رسانده اند.

 

از جمله در آخرین جلسه «هیئت میثاق با شهدا» دانشگاه امام صادق(علیه السلام) عزاداران عقیله بنی هاشم در شب رحلت حضرت زینب (سلام الله علیها) با نوای حاج میثم مطیعی، ضمن محکوم کردن تجاوز آل سعود با مظلومان یمنی هم دردی کردند.

 

میثم مطیعی درادامه آثار فارسی – عربی خود که با استقبال زیاد مخاطبان در داخل و خارج از ایران اسلامی مواجه شده، در اثر جدید دو زبانه خود علاوه بر پرداختن به سابقه تاریخی یمن و ارادت یمنی ها به اهل بیت (علیهم السلام)، ضرورت اتحاد مسلمانان در مقابل فتنه انگیزی دشمنان از جمله صهیونیست ها را متذکر شده و نابودی و شکست آل سعود و برافراشته شدن پرچم یمن را سرانجام این نبرد می داند.

فایل صوتی مداحی فارسی و عربی "شمیم رحمان از یمن می آید" را در زیر دریافت نمایید:

 

کلیپ مداحی حاج میثم مطیعی | شمیم رحمان از یمن می آید(در حمایت از ملت مظلوم یمن و علیه رژیم آل سعود) - دانلود

 

فایل صوتی مداحی حاج میثم مطیعی | شمیم رحمان از یمن می آید(در حمایت از ملت مظلوم یمن و علیه رژیم آل سعود) - دانلود

 

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

سید محمد موسوی،مدیر پایگاه سایت رسمی اطلاع رسانی آیت الله نمر در واکنش به انتشار خبر اعدام احتمالی آیت الله نمر در روز 25 رجب،‌ تاکید کرد اعدام آیت الله نمر پایه های رژیم آل سعود را به لرزه در خواهد آورد.


http://mwfpress.com/images/docs/000031/n00031794-b.jpg

وی گفت: بدون شک اعدام آیت الله نمر پایه های حکومت سعودی را به لرزه خواهد آورد زیرا خون ایشان، تاوان سختی را برای رژیم آل ‎سعود به همراه خواهد داشت.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

سخنرانی مهم استاد پناهیان در راهپیمایی سراسری حمایت از مردم مظلوم یمن

استاد پناهیان: مردم یمن! ما بعد از انقلاب هیچ‌گاه مانند امروز که قیام شما را می‌بینیم، خشنود نبوده‌ایم/یقین داریم شما تا آزادی مکه و مدینه از پای نخواهید نشست/شما مقدمات یمانی را ایجاد کردید/شما با مظلومیت‌تان، حتی ما را از یاوه‌سرایی‌های سازشکاران نجات دادید؛ متشکریم!

مدت: 21 دقیقه |دریافت با کیفیت: [متوسط(2.81MB) | خوب(9.9MB) ]

پی دی اف: A5 | A4

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
افسران - فراخوان راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم یمن
فردا بعد از نماز جمعه
در سراسر کشور
همه ی ما می آییم

یمن را تنها نمی گذاریم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

http://salehin.ir/bpFiles/bpNewsImage/bpBig/Salehin1418506462.jpg

مدت: 2 دقیقه |دریافت با کیفیت: [ متوسط(1.18MB) | خوب(2.30MB)]

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم


http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news_albums/220616/3712/resized/resized_339821_166.jpg

ما امروز دورنمای صدور انقلاب اسلامی را در جهان مستضعفان و مظلومان بیش از پیش می‏بینیم و جنبشی که از طرف مستضعفان و مظلومان جهان علیه مستکبران و زورمندان شروع شده و در حال گسترش است، امیدبخش آتیۀ روشن است و وعدۀ خداوند تعالی را نزدیک و نزدیکتر می‏نماید. گویی جهان مهیا می‏شود برای طلوع آفتاب ولایت از افق مکۀ معظمه و کعبۀ آمال محرومان و حکومت مستضعفان. از پانزدهم خرداد ۴۲ که حکومت مستکبران جبار در این سرزمین به اوج خود رسیده بود، و می‏رفت تا عربدۀ شوم اَنَا رَبُکُمُ الاَْعْلی از حلقوم فرعون زمان طنین افکند، تا ۲۲ بهمن ۵۷ که پایۀ حکمرانی جباران عصر در این مرز و بوم فرو ریخت و تخت و تاج ۲۵۰۰ سالۀ فرعون گونۀ ستمشاهی به دست توانای زاغه‏نشینان و ستمدیدگان تاریخ بر باد رفت و طومار تاراجگری ها و حکمفرمایی های شیطان بزرگ و شیطانکهای وابسته و پیوسته به آن درهم پیچیده شد، ایامی معدود بیش نبود. و از ۲۲ بهمن ۵۷ تا امروز که ۱۵ خرداد ۶۲ را در آغوش می‏گیریم ساعاتی محدود بیش نیست، ولی تحولی که کمتر از صدها سال بعید به نظر می‏رسید با تقدیر خدای بزرگ در این ایام معدوده و ساعات محدوده تحقق یافت و جلوه‏ای از وعدۀ قرآن کریم نورافشانی کرد. و چه بسا که این تحول و دگرگونی، در مشرق زمین و سپس در مغرب و اقطار عالم تحقق یابد. «وَ لَیْسَ مِنَ اللّه‏ بِمُسْتنکرٍ»که دهر را در ساعتی بگنجاند و جهان را به مستضعفان، این وارثان ارض بسپارد، و آفاق را به جلوۀ الهی ولی اللّه‏ الاعظم صاحب العصر ـ اَرْواحُنا لَهُ الْفِداء ـ روشن فرماید و پرچم توحید و عدالت الهی را در عالم بر فراز کاخهای سپید و سرخ مراکز ظلم و الحاد و شرک به اهتزاز درآورد.وَ ما ذلِکَ عَلَی اللّه‏ِ بِعَزیزْ. (قسمتی از پیام امام خمینی رحمت الله علیه در ۱۵ خرداد ۱۳۶۲ )

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
تهیه شده در گروه تلویزیونی بسیج شهید آوینی

http://parchamalzahra.ir/wp-content/uploads/2013/11/49.jpg
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

allameh_tabatabaei_3(shiabooks.ir)

علامه سید محمد حسین حسینى تهرانى نقل مى کند*:

«آن قدر متواضع و مؤدب و در حفظ آداب، سعى بلیغ داشت که من کرارا خدمتشان عرض کردم: آخر این درجه از ادب شما و ملاحظات شما ما را بى ادب مى کند! شما را به خدا فکرى به حال ما کنید!»

«از قریب چهل سال پیش تا به حال دیده نشد که ایشان در مجلس به متکا و بالش تکیه زنند؛ بلکه پیوسته در مقابل واردین، مؤ دب قدرى جلوتر از دیوار مى نشستند؛ و زیر دست میهمان وارد.»

«من شاگرد ایشان بودم؛ و بسیار به منزل ایشان مى رفتم، و به مراعات ادب مى خواستم پایین تر از ایشان بنشینم، ابدا ممکن نبود، ایشان بر مى خاستند، و مى فرمودند»:

«بنابراین ما باید در درگاه بنشینیم یا خارج از اتاق بنشینیم!»

«در چندین سال قبل در مشهد مقدس که وارد شده بودم ، براى دیدنشان به منزل ایشان رفتم، دیدم در اتاق روى تشکى نشته اند (به علت کسالت قلب طبیب دستور داده روى زمین سخت ننشینند) ایشان از روى تشک برخاستند و مرا به نشستن روى آن تعارف کردند؛ من از نشستن خوددارى کردم ؛ من و ایشان مدتى هر دو ایستاده بودیم تا بالاخره فرمودند»:

«بنشینید، تا من باید جمله اى را عرض کنم!»

«من ادب کرده و اطاعت کرده نشستم، و ایشان نیز روى زمین نشستند، و بعد فرمودند»:

«جمله اى را که مى خواستم عرض کنم، اینست که: آنجا نرم تر است!»

 

پاورقی:

کتاب مهرتابان ، ص ۵۱٫

جهت تعجیل در فرج: 

 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

//bayanbox.ir/view/3566399706893184361/%D9%85%D9%88%D9%84%D8%A7-%D8%B9%D9%84%DB%8C.jpg

روزی در کوفه حضرت علی(ع) سخنرانی می‌نمودند که در این زمان یکی از افراد اعتراض کرد:
«امیرالمؤمنین! ایرانیان در جلوی چشمان شما از اعراب پیشی می‌گیرند و شما در این مورد هیچ کار نمی‌کنید. من نشان خواهم داد اعراب کیستند.»
امام علی (ع) پاسخ دادند:
«ایرانیان در گرمترین روزها به سختی کار می‌کنند تا خدا را با اعمال خود شاد کنند. و این اعراب از من چه می‌خواهند؟ تا به ایرانیان ظلم کنم و یک ظالم شوم!
به خداوندی که نطفه را شکافت و انسان را ایجاد کرد سوگند می‌خورم که من از پیامبر خدا شنیدم که همانگونه که شما اعراب امروزه با ایرانیان در راه اسلام می‌جنگید روزی ایرانیان نیز در راه اسلام با شما خواهند جنگید.»

سفینه البحار مرحوم شیخ عباس قمی

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1394/139402082210c03b4.jpg
با توجه به حضور فعال نسل نو در فضای مجازی، KHAMENEI.IR از سایت جدیدی با عنوان «نو+جوان» (ویژه مخاطبان تا ۱۸ سال) در روز پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه رونمایی نمود.
این سایت قصد دارد با استفاده از همراهی و مشارکت نوجوانان فعال و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های این نسل، پیام انقلاب اسلامی را با تمرکز بر اندیشه‌های امام خامنه‌ای در فضای مجازی ترویج کند و فضایی را فراهم آورد تا کاربران نیز نظرات و تولیدات خود را در معرض دید یکدیگر قرار دهند.
سایت نو+جوان با نشانی nojavan.khamenei.ir روز پنجشنبه همزمان با برگزاری مراسم رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب خاطرات اسارت جمعی از نوجوانان ایرانی با عنوان «آن ۲۳ نفر»، افتتاح شد.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم