منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

۸۷ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

افسران - آیت الله ناصری و "زنبور...(جالبه ) "

آیت الله ناصری می فرمودند :
درکودکی به همراه پدرم رفته بودیم جهت چیدن گندم .دیدیم که زنبوری دانه ی گندمی را برداشت و رفت چندی بعد دو مرتبه زنبور گندمی دیگر برداشت و رفت .کنجکاو شدیم که خوراک زنیور گندم نیست پس گندمها را کجا میبرد!
به دنبال زنبور رفتیم تا به دیوار گلی رسیدیم که در شکاف آن دیوار کبوتری کوربود که زنبور گندمها را برای او میبرد ..
حالا در مورد رزق من وشما آیا خداوند بیخیال است؟!

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

«ادوارد ماریا گومیز» پاپ کاتولیک اسپانیایی تبار بعد از یک غیبت 17 ماهه مسلمان شدنش را اعلان کرد.

پاپ ادوارد ۸۷ ساله، ۴۳ سال از عمر خود را در راه دعوت به مسیحیت در جزیره جاوا در اندونزی به سر برده است.وی از افراد شناخته شده در آن منطقه است.

وی در هنگام تعمیر سقف یک کلیسا سقوط کرد و هفده ماه در کما بود و حال که به هوش آمده، مسیحیت را رها نموده و به اسلام گرویده است.

ادوارد در مورد اسلام آوردنش می گوید: خداوند به وی الهام نموده که اسمش «الله» است و به او دستور داده که از او و از دین اسلام تبعیت نماید. این در حالی است که  وی از اسلام چیزی نمی داند و  حتی یک روز قرآن نخوانده است.

نکته جالب این که اینک و بعد از مسلمان شدن وی، تعداد زیادی از پیروانش نیز مایل به گرویدن به اسلام هستند. یکی از آنها گفت: من به پدر روحانی ادوارد اعتماد دارم و اگر معبود حقیقی، «الله» است  نمی خواهم در روز قیامت در زمره خطاکاران باشم.

این دعوتگر مسیحی زمانی که در بیمارستان بود، به پیروان خود دستور داد تا مسجدی بسارند و آنها نیز در حال جمع آوری کمک هستند و کلیسا را به فروش گذاشته اند.
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

شیخ نمر : من یقین دارم که زندانی شدن و قتل من ، انگیزه ای است برای نهضت و حرکت/اعتراض و تحصن در «کربلا»ی عربستان ادامه دارد

شماری از مردم شهر العوامیه در شرق عربستان، اعتراض سه روزه خود به حکم اعدام شیخ شیعی آیت‌الله «نمر باقر النمر» را با تحصن در میدان کربلا آغاز کردند

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

در پی ارتحال عالم مجاهد و پارسا حضرت آیت‌الله مهدوی‌کنی رضوان‌الله‌علیه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی با اشاره به نقش‌آفرینی شجاعانه‌ی این یار صادق و وفادار امام بزرگوار در همه عرصه‌های مهم کشور تأکید کردند: این انسان بزرگ و پرهیزگار، همه جا و همه وقت در موضع یک عالم دینی و یک سیاستمدار صادق و یک انقلابی صریح ظاهر شد و همه‌ی وزن وزین خود را در همه‌ی حوادث این سال‌ها در کفه‌ی حق و حقیقت نهاد.

http://farsi.khamenei.ir/ndata/home/1393/1393072914542f5d1.jpg

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

بسم الله الرحمن الرحیم

 آخرالزمان با نگاه به جریانات سلفی تکفیری داعش

برادران رسول خدا چه کسانی هستند ؟ سختی ها و امتحانات در آخر الزمان – عظمت هیئت رفتن در عاقبت انسان -  عظمت دعاهایی که مستجاب نشده است .. – عظمت دوران غیبت امام زمان ع – ندای هل من ناصر ینصرنی امام زمان ع – چرا امام زمان ع ظهور نکرده است ؟ امتحانهای سخت دوران غیبت -  انبیاء اولوالعزم یار امام زمان ع – تفاوت محب و شیعه اهل بیت ع – امتحانهای بعد از ظهور امام زمان ع – علائم حتمی و غیر حتمی ظهور – نشانه های خروج سفیانی – سفیانی سازی توسط دشمن -  تفاوت مسخ و خسف - چرا داعش شکل گرفت ؟ شکل گیری وهابیت و بهائیت توسط نظام سلطه -  دشمانان اسلام و مکه و مدینه – فساد صهیونیست ها در روی زمین -  رابطه عراق و اقتصاد – رابطه عراق و منجی – پدیده ای عالم گیر به نام اربعین -  رابطه داعش و جام جهانی – کدام حکومتها دوست داعش هستند ؟

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

سخنرانی خطیب توانمند حجت الاسلام و المسلمین منظوری امام زاده پیرامون تشرف آیت الله العظمی سید ابوالحسن اصفهانی محضر مقدس امام زمان (عج) و بیان عنایت ویژه حضرت به ایشان در اوایل طلبگی

استاد منظوری امام زاده

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

MobaheleRaefipour  ماجرای مباهله استاد رائفی پور و نزول عذاب

توضیحات : گزیده ای از صحبت های جالب و تاثیرگذار استاد علی اکبر رائفی پور در ویژه برنامه یاس کبود از شبکه جهانی ولایت پیرامون مباهله ایشان با وهابیت – 16 فروردین ماه 1393

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

پیامبر اکرم ( صلّی الله علیه و آله و سلّم ) فرمودند:
بین زنان و مردان نا محرم جدایی ایجاد کنید، زیرا هنگامی که آنان رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و با هم رفت و آمد داشتند جامعه به دردی مبتلا خواهد شد که درمان نخواهد داشت.

افسران - خواهرمحجابت برادرم نگایت

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

تلاوت سوره احزاب «راغب مصطفی غلوش» ماندگارترین اجرای این استاد تلاوت در ایران است و طی آن، مقام صبا با ظرافت خاصی اجرا می‌شود. این تلاوت با آیه شریفه «یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ إِنَّا أَرْسَلْنَاکَ شَاهِدًا وَمُبَشِّرًا وَنَذِیرًا» (45/احزاب) آغاز می‌شود.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

رهبر انقلاب اسلامی استثنائی بودن روز مباهله را در «شاخص روشنگر بودن» و نقش ممتاز آن در «تمایز جبهه‌ی حق و باطل» می‌دانند. پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR به مناسبت فرا رسیدن سالروز واقعه‌ی مباهله، فرازی از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را که به تبیین اهمیت این موضوع پرداخته‌اند، منتشر می‌کند. این سخنان در تاریخ ۲۲ آذرماه ۱۳۸۸ بیان شده است:

روز مباهله، روزی است که پیامبر مکرم اسلام، عزیزترین عناصر انسانی خود را به صحنه میآورد.
نکته‌ی مهم در باب مباهله این است: «و انفسنا و انفسکم» در آن هست؛ «و نسانا و نساکم»در آن هست؛ عزیزترین انسانها را پیغمبر اکرم انتخاب میکند و به صحنه میآورد برای محاجه‌ای که در آن باید تمایز بین حق و باطل و شاخص روشنگر در معرض دید همه قرار بگیرد.
هیچ سابقه نداشته است که در راه تبلیغ دین و بیان حقیقت، پیغمبر دست عزیزان خود، فرزندان خود و دختر خود و امیرالمومنین را - که برادر و جانشین خود هست - بگیرد و بیاورد وسط میدان؛ استثنائی بودن روز مباهله به این شکل است.
یعنی نشان دهنده‌ی این است که بیان حقیقت، ابلاغ حقیقت، چقدر مهم است؛ میآورد به میدان با این داعیه که میگوید بیائیم مباهله کنیم؛ هر کدام بر حق بودیم، بماند، هر کدام بر خلاف حق بودیم، ریشه‌کن بشود با عذاب الهی.

[دریافت صوت] [دریافت فیلم]

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

//bayanbox.ir/id/7402565220513551283?view

در یکی از دیدارها با امام خامنه ای، دانشجویی پلاکی به گردن انداخته بود.
پلاک گردنش را به امام خامنه ای داد تا تبرکش کنند
حضرت آقا بعد از دیدن پلاک، آن را گرفتند و بوسیدند!
به نظر شما روی پلاک چه چیزی نوشته شده بود؟
پلاکی که رویش حک شده‌ بود:**افسر جوان جنگ نرم**

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

 حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز به مناسبت در پیش بودن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان نامه‌ای به واعظان و مداحان، پدیدآورندگان و حامیان حماسه حسینی نوشت که در ادامه می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالله

محضر مبارک واعظان و مداحان، پدیدآورندگان و حامیان حماسه حسینی دامت برکاتهم

سلام علیکم

چند سطری تذکراتی از قرآن و روایات به شما مبلغین عرضه می‌کنم...

افسران -  حجت‌الاسلام قرائتی :شروع و خاتمه عزاداری‌ها باید با نماز باشد/ در مکتب پیامبر دروغ و غلو جایی ندارد

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

چرا به امام عصر علیه السّلام لقب "مضطر" داده شده است/ ماجرای سه شهیدی که در یک شب خوابی شبیه هم می بینند/ صوت: سخنرانی دکتر غلامعلی افروز پیرامون پیوند محرم و مهدویت


به نام خدای مهربان - خدایا! اى پروردگار نور عظیم، پروردگار کرسى بلند، پروردگار دریاى جوشان، فرو فرستنده تورات‏ و انجیل و زبور، پروردگار سایه و حرارت آفتاب، نازل کننده قرآن بزرگ، پروردگار فرشتگان‏ مقرّب و پیامبران و رسولان...

خدایا! از تو مى‏خواهم مرا، از یاران و مددکاران و دفاع‏کنندگان از مولایم مهدی(عج) قرار دهی، از کسانی که مشتاق اویند. آنهایی که آرزویشان است مولایشان از آنان درخواستی داشته باشد و آنان با سر و جان اطاعت کنند، شیعیانی که در غیبت و حضور مولایشان مدافع او هستند و از مجاهدانی که در رکابش به شهادت می‌رسند.

خدایا! اگر بین من و مولایم مهدی(عج) مرگى که بر بندگانت حتمی و قطعى ساختى، حائل شد، کفن پوشیده، با سلاحی آماده، از قبر بیرون بیآور تا دعوت آن بزرگوار را لبیک گویم.

خدایا! آن جمال با رشادت و پیشانى ستوده را به من بنمایان، تا با یک لحظه دیدنشان چشمانم سرمه سود شوند.

پروردگارا! در گشایش امر مولایم شتاب کن...(1)

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

کلیپ صوتی زیبای صحبت حاج حسین یکتا

حتما دریافت کنید

افسران - غروب شلمچه...

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

//bayanbox.ir/id/6551427479657612961?view

در این کلیپ یک قاری سوره مبارکه یاسین را به زیبایی قرائت می کند و تصاویری مرتبط با آیات این سوره نیز همزمان پخش می شود.
این برنامه زیبا هر جمعه ساعت 9:10 دقیقه صبح از شبکه یک سیما پخش می شود.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم