منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

دانلود مجموعه تواشیح ویژه امام زمان (ع)

چهارشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۳۶ ب.ظ

دانلود مجموعه تواشیح ویژه امام زمان (ع)


http://www.nasr19.ir/wp-content/uploads/2012/07/nasr19.ir_-450x337.jpg



عنوان

پیش نمایش

دانلود حجم زمان
ابا صالح ابا صالح … العجل العجل عجل الهی
دریافت ۵.۵ MiB 3:59
الا ای آنکه جانم با صفا گردد ز یادت
دریافت ۲.۳ MiB 2:26
السلام علیک یا صاحب الزمان
دریافت ۸.۱ MiB 8:50
ای تو روح و روانم‏، یادت آرام جانم،با غم دوری تو، تا کی زنده بمانم (العجل مولا…مولا… مولا) ـ:ـ همخوانی
دریافت ۲۱۴.۳ KiB 1:02
ای امید فاطمه ، روح و ریحان همه
دریافت ۹۳۱.۰ KiB 2:34
ای تو روح و روانم یادت آرام جانم
دریافت ۴.۹ MiB 5:21
ای سایه ی قدرت الهی ، زیبنده توست پادشاهی
دریافت ۲.۰ MiB 2:09
ای سایه ی قدرت الهی ، زیبنده توست پادشاهی
دریافت ۳۴۶.۹ KiB 3:44
ای نو بهار فاطمه صبر و قرارم
دریافت ۱.۳ MiB 3:36
ای که دلم زنده به سیمای توست ، جان مرا جان ز توالای توست
دریافت ۳.۶ MiB 3:53
به اشک حسرت ، ز غم غیبت ، به روح طاهره زهرا سوگند
دریافت ۲.۸ MiB 3:05
به گدایی روی تو ** چشمم بود بر سوی تو ** شاید ببینم روی تو
دریافت ۴.۳ MiB 4:42
بیا یا ابن الحسن(عج) دورت بگردمف بیا تا دست خالی بر نگردم -:- (تمنا) سید هادی گرسویی
دریافت ۵۶۰.۰ KiB 4:06
بیا یا ابن الحسن(عج) دورت بگردمف بیا تا دست خالی بر نگردم -:- (تمنا) سید هادی گرسویی
دریافت ۱.۲ MiB 4:06
بیا نگار آشنا ، شب غمم سحر نما
دریافت ۳.۴ MiB 3:40
تو دلم یک دنیا حرفه که می خوام بگم برا تو، تو بگو به من کجایی تا ببوسم خاک پاتو -:- (تمنا) سید هادی گرسویی
دریافت ۶۳۵.۴ KiB 4:44
جان جانان ماهان تابان ، سیدی یا ابن الحسن
دریافت ۴.۸ MiB 5:10
جان عالم بر لب آمد ای خدا مهدی نیامد
دریافت ۲.۲ MiB 2:20
جز در خانه تو در نزنم جای دگر
دریافت ۲.۶ MiB 2:50
جمله جمله نه ، واژه واژه تو را ای سفر کرده تو را گفتگو کردیم
دریافت ۳.۲ MiB 3:27
خدایا خدایا نیامد گل طاها ** دیگر صبر نمانده بیا یوسف زهرا
دریافت ۸۶۷.۰ KiB 2:23
در نمازم خم ابرو تو در یاد آمد
دریافت ۲.۰ MiB 0:51
دل از هر کس سرغ او گرفته ، سراغ آن گل مینو گرفته
دریافت ۷.۷ MiB 5:35
دکلمه و همخوانی در فراق آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) -:- سید هادی گرسویی
دریافت ۸۶۴.۵ KiB 6:36
روز و شب با شوق نگاهت منتظر هستم گل نرگس ..
دریافت ۳.۰ MiB 2:18
روی تو را به هر طرف دیده ام و ندیده ام
دریافت ۲.۱ MiB 2:15
شده صبح جمعه من و تو ، دل گرفتار روی ماهت شد
دریافت ۲.۲ MiB 3:11
غمی نشسته بودم به گنه شکسته بودم ، به هوای نان گندم ز تو من گسسته بودم
دریافت ۳.۰ MiB 3:15
فضای این دل دیوانه ، گرفته بوی گل نرگس
دریافت ۳.۹ MiB 2:56
من عاشق تو هستم ، کاری به کس ندارم ، غیر از تو در دو عالم ، فریاد رس ندارم
دریافت ۳.۶ MiB 3:56
منتظرم منتظرم تا فصل هم عهدی بیاد *** با ذوالفقار حیدری صاحبمون مهدی بیاد
دریافت ۴.۸ MiB 3:37
مهدی امام منتظر *** ای نسل بهترین بشر
دریافت ۸۰۸.۱ KiB 2:13
مهدی مهدی ای آرام جام ، ای صاحب زمانم
دریافت ۱.۹ MiB 2:05
مولا امام المنتظر
دریافت ۳.۰ MiB 3:12
مژده یاران گل درآمد , عاشقان را رهبر آمد
دریافت ۵.۰ MiB 5:28
همخوانی ترکی در فراق امام زمان(عج) -:- (تمنا) سید هادی گرسویی
دریافت ۴۴۷.۶ KiB 3:12
چه خوش است من بمیرم به ره ولای مهدی ، سر و جهان بها ندارد که کنم فدای مهدی
دریافت ۳.۹ MiB 4:15
گر راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم ، اصلا به تو افتاده مسیرم که بمیرم
دریافت ۴.۶ MiB 4:58
گفتم امام ما را از ما چرا نهانی
دریافت ۳.۴ MiB 3:43
گل با صفاست اما بی تو صفا ندارد
دریافت ۷.۲ MiB 5:13
گل نرگس آبروی دو عالم، خیالت کی می رود ز خیالم، جمالت جلوه الله -:- (تمنا) سید هادی گرسویی
دریافت ۳۱۸.۲ KiB 2:09
گل نرگس آبروی دو عالم ، خیالت کی می رود ز خیالم
دریافت ۳.۹ MiB 2:51
گل نرگس جوونه زیاد میون باغ فاطمی …
دریافت ۳.۴ MiB 3:40
یا اباصالح دلم را عشق تو کرده هوایی
دریافت ۵.۱ MiB 2:14
یابن زهرا امان زین جدایی ..
دریافت ۳.۵ MiB 2:39

منبع:نصر19
  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی