منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

باحضور حجت الاسلام محمدحسین رحیمیان؛ ا

افتتاح قرارگاه فرهنگی منتظران مهدی در مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری شبستان، قرارگاه منتظران مهدی با حضور حجت الاسلام محمدحسین رحیمیان، تولیت این مکان مقدس، حسین یکتا، مدیر بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(ص)، فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) و جمعی از مسئولان در زمینی به مساحت 2000 متر مربع در مسجد مقدس جمکران افتتاح شد.
حجت الاسلام رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در آیین افتتاح قرارگاه منتظران مهدی گفت: رمز موفقیت حضرت امام و مقام معظم رهبری در برابر دشمنان، تهاجمی بودن ایشان در برابر جبهه استکبار بوده است.
وی به ریشه استفاده از واژه قرارگاه اشاره کرد و اظهار داشت: تعبیر قرارگاه برای اولین بار توسط مقام معظم رهبری استفاده شده است. اگر قرارگاه در جنگ نظامی نبود هم افزایی و هماهنگی بین نیروها ایجاد نمی شد؛ به همین ترتیب در جنگ به مراتب گسترده تر، مهلک تر و خطرناک تر فرهنگی باید قرارگاه وجود داشته باشد.
تولیت مسجد مقدس جمکران در تبیین تفاوت های دو جنگ نظامی و فرهنگی گفت: یکی از تفاوت های دو جنگ آن است که در جنگ نظامی هر کس توسط دشمن قربانی شود شهید می شود و به بهشت می رود اما در جنگ فرهنگی قربانی، جهنمی و باعث سرشکستگی و نابودی می شود. در جنگ نظامی جسم و در جنگ فرهنگی، روح، معرفت و تمام موجودیت انسان مورد تهاجم است. جنگ نظامی محدود به نقاط و مرزی خاص می شود، اما جنگ فرهنگی در تمام مرزها و تا اعماق روستاها و خانواده ها نفوذ کرده و حد و مرزی ندارد.
حجت الاسلام رحیمیان تشکیل قرارگاه فرهنگی را ضروری دانست و افزود: در مقابله با این جنگ فراگیر که دشمن بر ملت های اسلامی و مستضعف تحمیل کرده و هر روز با تکنولوژی جدید بر ابعاد آن افزوده می شود، کار پراکنده، ناقص و انفرادی بازده مطلوب نخواهد داشت، لذا تأکید بر آن است که با کار قرارگاهی و جمعی هم افزایی و انسجام نیروها بیشتر شود.
وی با ضروری دانستن داشتن روحیه تهاجمی در برابر دشمنان گفت: در مقابل تهاجم فرهنگی نباید حالت دفاعی داشت بلکه باید حالت تهاجمی داشت و رمز موفقیت حضرت امام و مقام معظم رهبری در برابر دشمنان، تهاجمی بودن ایشان در برابر جبهه استکبار بوده است.
 بنابرگزارش روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، تولیت مسجد مقدس جمکران افزود: هدف اصلی در مسجد مقدس جمکران، فرهنگ اسلام ناب و مهدویت و برقراری ارتباط مستمر بین پایگاه عظیم تشیع با همه مراجعین این مکان مقدس است، بنابراین استقرار یکی از مهم ترین قرارگاه های فرهنگی در پایگاه عظیم تشیع، اقدام بسیار مطلوبی بوده است که امیدواریم هر چه زودتر به ثمر بنشیند.
شایان ذکر است قرارگاه فرهنگی منتظران مهدی در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و شامل فضاهای گوناگون فرهنگی ازجمله سالن کنفرانس، فضاهای آموزشی و اداری و حسینه جهت ساماندهی و هم افزایی فعالیت های مهدوی سراسر کشور توسط بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا(ص) در مسجد مقدس جمکران افتتاح شد.

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی