منتظران حضرت، آماده باشند

دریافت کد

مشخصات بلاگ
منتظران حضرت، آماده باشند

کـــــــــانــــــــــــــال ســــــــایــــــبـــــــری
مـهـدویـت ، جنـگ نـرم و دشـمن شنـاسی
ظـــــــهــــــــــــور نــــــــــــــیـــــــــــــــــوز
********************************
.:The World Is Waiting For Your Step:.
یا مهدی کل العالم تنتظرک فعجل یا مولای
جهـان در انتـظار تو است مهـدی جـان(عج)

آخرین نظرات
  • ۲۲ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۰۳ - منتظرالمهدی
    عالی بود
  • ۲۴ اسفند ۹۵، ۱۹:۳۷ - رهگذر
    تشکر

أللُهُمَّ کُن لِوَلیِّک ألحُجَّة إبنِ ألحَسَن صَلُواتُکَ عَلَیهِ وَ عَلی آبائِه فِی هذِهِ السَاعَةِ وَ فِی کُلِّ السَّاعَةِ وَلِیاً وَ حافِظاً وَ قاعِداً وَ ناصِراً وَ دَلِیلاً وً عَیناً حَتی تُسکِنَهُ أرضَکَ طَوعاً وَ تُمَطِعَهُ فیِها طَوِیلا

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عبدالله الدقاق رئیس حوزه علمیه الاطهار (طلاب بحرینی) در جمع نمازگزاران حرم رضوی تصریح کرد: چهارمین سالگرد قیام مردم بحرین با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مصادف است.

وی افزود: اساس قیام مردم بحرین برگرفته از قرآن کریم است که هرکس برای خدا قیام کند، پیروزی از آن اوست. رژیم آل سعود با همکاری رژیم آل خلیفه و به همراه ارتش و نیروهای عربی به بحرین وارد شدند و ۳۸ مسجد و ۸۰ جلد قرآن و بیش از هزار نسخه ادعیه را آتش زدند و سوزاندند، تا به امروز هزاران نفر در زندان‌های رژیم آل خلیفه در اسارت و تحت شکنجه هستند و بسیاری دیگر از مردم نیز به دست رژیم آل خلیفه و متحدانش شهید شده‌اند.

انقلابی بحرینی ادامه داد: در این شرایط شاید برخی بپرسند آیا قیام مردم بحرین پیروز خواهد شد؟! ما می‌گوییم «بله»، به زودی شاهد نصرت و پیروزی قیام مردم بحرین خواهیم بود؛ زیرا ستون‌های مقاومت و پیروزی در بحرین استوار است و این پیروزی سه عامل دارد؛ نخست رهبریِ مدبرانه شیخ عیسی قاسم، دوم جنبش مردمی و خون شهدایی که این قیام را بیمه کرد و در آخر مطالبات مردمی.


http://www.abna24.com/cache/image/2015/02/13/66cc8eb1c18e2ff7ffdf53255a396739.jpg

وی خاطر نشان کرد: همانطور که در جمهوری اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) انقلاب ایران شکست نخورد و اساس این انقلاب نیز جنبش مردمی بود نه حزبی، در بحرین هم این جنبش مردمی است که به پا خاسته و یقینا مانند انقلاب اسلامی به دلیل قیام مردمی به نتیجه می‌رسد.

این مبارز بحرینی اظهار داشت: ما پیروز می‌شویم، البته در این مسیر کمی به صبر نیاز است، درخواست ما از مردم و کشورهای دیگر این است که ملت بحرین را دعا و با تبلیغات رسانه‌ای خود ما را یاری کنند، از مردم ایران و به ویژه رسانه‌های ایرانی تشکر می‌کنم که همواره ما را در این قیام یاری دادند و امیدواریم این قیام مقدمه‌ای بر قیام مهدی موعود(عج) باشد.

شایان ذکر است مجمع جهانی اهل ‏بیت (ع) که از ابتدای انقلاب بحرین، مردم این کشور را مورد حمایت معنوی قرار داده است و در چهار سال گذشته برای بزرگداشت ایام سالگرد انقلاب برنامه‌های گسترده‌ای برگزار کرده است امسال نیز برنامه‌های «هفته همبستگی با مردم مظلوم بحرین در ایران» را در شهرهای اهواز، تهران، گرگان، تبریز، قم، شیراز و نیز برخی کشورهای جهان برگزار می‌کند.

  • سـربـــازان جنـگــــ نـرم

مکالمه دوستان (۰)

هنوز هیچ مکالمه ای ثبت نشده است

ارسال مکالمه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی